Atinge-ti visul cu un credit!


Traiesc la tara. In 2017. Viata nu este nici grea, nici usoara. Este suportabila si noi avem puterea de a crea momente memorabile. Traim intr-o lume intr-o continua schimbare. Tehnologia ne schimba viata cu motivul ca ne-ar usura-o, dar uneori ne simtim singuri. Interactiunea umana este limitata. Uneori zilele noastre suna cam asa: dormit, mancat, mers la job, spalat, mancat, dormit si iar de la cap.

Traim cu frica. Frica de a pierde tot, de a fi umiliti, de a ne irosi viata intr-un cuvant. Incercam sa profitam la maxim de timp desi ne simtim din ce in ce mai obositi. Sentimentele isi fac loc cu greu intr-o lume in care banii conteaza cel mai mult. Familia ramane de cele mai multe ori pe ultimul loc. Pretindem ca suntem atenti la sanatate, ca ne intereseaza ce mancam, dar ne lasam condusi de marile hypermarketuri. Mancam ce ne zic ei ca ar fi bun. La radio auzim cum micii producatori din Romania nu reusesc sa penetreze piata si pierd produse viabile, legume si fructe cu un gust adevarat, iar noi mancam rosii din Italia si fructe din Turcia. La un moment dat ne dam seama ca nu mancam lucruri cu gust. Problemele de sanatate apar si intrebarile noastre raman fara raspuns.

Am un vis personal, o viziune proprie, neindusa de nimeni cum sa odata stabilita la casa mea vreau sa imi aleg singura mancarea ce o sa o mananc si alimentele pe care le voi folosi. Salariile in orasul meu nu sunt SF, dar cu putin efort obiceiurile vechi si implicit proaste se pot schimba. I-am spus prietenului meu ca m-am saturat sa mananc copane si ciocanele de la supermarket. Vreau sa mananc legume din curtea mea. A zis si el ca am dreptatea mea si ca isi doreste acelasi lucru pentru noi. Prima data am zis ca trebuie sa o luam incet. Asa ca am inceput sa cumpar seminte de diverse legume si mai tarziu rasaduri de rosii, ardei. Un vecin a vazut ce am inceput sa fac si mi-a facut cadou rasad de ardei si vinete. Unchiul meu m-a ajutat sa plantez pana si ridichii care s-au facut monstruos de mari. Invatata cu ridichiile dulci, lipsite de gust din magazine, nu am putut sa mananc ridichiile mele eco care usturau de mama focului. Prietenul meu mi-a adus rasad de rosii cherry si de varza alba. Apoi am vorbit cu el despre faptul ca as vrea sa mananc doar carne de curte. Ma gandeam sa imi cumpar pui. Faza era ca in afara de pui de carne si de oua, as fi vrut pui de curca si rate. Nu aveam cotet pentru ele, cusca, adapatori sau hranitori. Nu mai zic de cereale, concentrate, vitamine, verdeata si tot ce le-ar mai trebui. Nu stateam prea bine cu banii, asa ca am inceput sa cautam pe internet informatii despre credite rapide in Bucuresti. Poate suna ciudat, dar am reusit imposibilul. Credite pe bune este o institutie care ofera credite celor care au nevoie de bani. Procesul nu este lung, nici complex. Dupa ce am citit tot ce ne interesa am fost contactati in 30 min si in cel mai scurt timp am primit acordul: banii urmau sa vina pentru micul meu vis cu agricultura. Am fost cea mai fericita! Am primit banii in aceeasi zi si i-am investit in cele mai de calitate echipamente. Am cumparat pui de care am avut mare grija, am muncit, am pus iubire si grija in tot ce am facut si am reusit! Mi-am schimbat viata in bine. Traiesc mai sanatos, mananc doar ceea ce cresc in curte si nu imi vine sa cred cata neincredere am intampinat la inceput. Parintii mi-au zis ca m-am tampit, vecinii ziceau ca nu are rost, ca o sa-mi moara toti, ca nu stiu eu sa am grija de animale, nu stiu eu sa ud legumele sau sa le copilesc.

Din aceasta experienta am inteles ca daca am incredere in mine si depun suficient efort neintrerupt pot face tot ce imi doresc. Se zice ca banii sunt ochiul diavolului. Eu nu cred asta. Eu cred ca banii sunt doar un mijloc prin care se poate face, schimba ceva. Omul este cel care alege cum ii foloseste. Cred ca se pot face foarte multe lucruri bune cu banii si am de gand sa ii folosesc intr-un scop pozitiv, sa imi ajut familia si pe cei iubiti.

Marius Calugaru este cel de la care am aflat de concurs.

Leave a Reply

