Ploua


Ploua si e noroi peste tot. Am iesit din cladirea inalta, intr-adevar e noroi peste tot. E si in sufletele noastre.

Mi-e greu sa mai scriu. Poate pentru ca mi-am reprimat dorinta de a scrie doar pentru a nu mai fi judecata gresit. Am obosit de tot. Atatea certuri, atatea intrigi, atata noroi peste tot…E greu. Credeam ca viata mea e perfecta, ca am intalnit numai oameni buni. Credeam ca daca fac bine o sa si gasesc bine. Am inteles ca doar rudele de sange iti rasplatesc bunatatea, ceilalti cauta motive sa te calce in picioare. Am inteles ca nu mai am suflet si ca nu trebuie sa am. Inca imi apar lacrimi in ochi cand ma enervez, dar acum am invatat sa le sterg, sa le inghit in sec, sa nu-mi mai vada nimeni slabiciunea.

Uneori imi vine sa beau o sticla de ceva si sa ma culc sa nu mai stiu de nimic. Traiesti intr-o lume in care nu insemni nimic. Oamenii te trateaza de parca esti nimic si la un moment dat incepi si tu sa crezi ca nu meriti nimic, ca esti nimic. Azi ploua si e urat, rece. Vremea asta e straina de noi. In suflet e un gol, imi sufla vantul in piept. In mintea mea e doar ce naiba fac aici? Iubesc si ma enervez, simt ca imi bubuie capul. Cand e perfect, cand strici tu tot si imi vine sa te strang de gat. Nu merit astea! Nu merit nimic din ce mi se intampla si ma rascol in sinea mea, desi la suprafata arat de parca o sa fac atac de panica. Nu pot sa ma lupt cu toti sa le bag in ochi atitutinea mea buna. Nu pot sa oblig oamenii sa ma placa. Trebuie doar sa incep sa ma razboiesc cu cei care nu ma suporta nici cu miere.

Uneori imi vine sa fug. Departe! Cat mai departe pot. Sa renunt la tot si sa o iau de la cap, de la zero, intr-un loc in care oamenii nu ma cunosc ca sa ma vada cum sunt cu adevarat. Minciuni peste minciuni si gogonele peste gogonele. Simti ca o iei razna si ca o sa se intample asta curand. Vechile prietenii au murit si te doare. Doare totul.

Iubirea doare. Gelozia doare.

Nu merita sa mai zic nimic. Nimic nu merita sa fie mentionat. Nimic nu merita nimic. Dezamagirea e tot ce ramane in urma.

