Duma “Cand ti-e lumea mai draga” si folia salvatoare


Te iau mereu cu mine. Te stiu toti prietenii mei. Familia te adora. Te privesc ca pe o comoara cand vad cate lucruri fac cu tine si cat de mandra sunt de tine.

Ma faci sa ma simt frumoasa, atragatoare. Toti bajetii intorc capul dupa mine cand ma vad cu tine. Imi place sa ma plimb cu tine si sa vorbesc cu tine in continuu oriunde as fi. Cu tine rad, cu tine plang, esti nepretuit. Nu cred ca am mai simtit asa ceva pentru cineva pana acum.

Ma simt norocoasa ca te am si iti multumesc ca esti parte din viata mea. As vrea sa fii langa mine mereu, in cele mai delicate momente si de cele mai multe ori mi-ai fost alaturi. Te iubesc, telefonul meu!

Tinem la telefoane ca la viata noastra. Nu ne-am intoarce acasa dupa agenda, dar dupa telefon am alerga prin iad pe jar in chiloti. E fantastic cum un dispozitiv atat de mic si de neinsemnat poate sa ne conduca vietile. Suntem dependenti. In autobuz citim mailurile, doar-doar sa nu pierdem ceva. La scoala stam pe Facebook si ascultam muzica. In baie vorbim la telefon sau pe Skype. Nu vrem sa stam un minut fara telefon. Ne-am simti pierduti, in salbaticie. Toata puterea pare ca ne sta in telefon, in abilitatea de a suna la 112 in caz de nevoie sau de a suna un prieten.

Cel mai bun prieten, mama, prietena, mailurile si contul de Facebook, toate in acest dispozitiv subtire si stilat numit “smartphone”. Tinem atat de mult la telefon incat facem orice pentru a-l proteja: husa de protectie, folie si multa grija. Doamne fereste sa scapi telefonul pe jos! Tin minte ca odata eram in supermarket si aveam geanta in mana, cosul, o geaca si telefonul. Cum voiam sa merg printre raioane si sa vorbesc la telefon, l-am scapat. Cand am vazut ca se roteste in aer ca la jocurile olimpice, am lasat tot, m-am lasat in jos si l-am prins cu 2 degete. Eram atat de usurata si pe frunte simteam broboane reci de apa.  L-am bagat repede in buzunar si am tras fermoarul pentru a evita asemenea sporturi extreme. Chiar ma gandeam ce s-ar fi facut saracul telefon pe pardoseala grea doar cu folia de plastic pe el sa il protejeze. Poate scapa de zgarieturi, dar displayul s-ar fi spars mai mult ca sigur.

Ideea este ca o folie transparenta nu este suficienta pentru a feri telefonul de socuri. M-am gandit de mult timp sa imi iau o folie de sticla securizata pentru Allview, dar tot aman momentul. Folia de sticla este mai groasa decat cea transparenta si apara mai bine telefonul de obiecte care ii pot zgaria displayul. O femeie stie mai bine cate obiecte ciudate, ascutite se pot ascunde intr-o geanta obijnuita intr-o zi obijnuita. Pentru spatele telefonului sau chiar pentru intreaga lui suprafata este ideala o husa de silicon pentru Allview.

 

Uite ce minunatii au pe site!

 

Pe site-ul celor de la Husa Folie Protectie gasesti orice tip de accesoriu ti-ar trece prin cap pentru telefonul tau. Este necesar doar un click in search bar si o lume intreaga se intind ela picioarele tale. Preturile sunt mai mult decat accesibile si in perioada asta o sa gasesti reduceri la o multime de produse.

In plus, trebuie sa stii ca au accesorii universale si accesorii de tablete.  De exemplu asta:

Alege sa iti protejezi telefonul in loc sa il repari sau sa il schimbi!

Nu trata, alege sa previi!

Leave a Reply

