M de la Muranos


Am auzit de sticla de Murano cand eram in liceu. Se facea ca aveam o profesoara exigenta de desen care ne punea sa facem proiecte pe diverse teme. M-a fascinat tema sticlei de Murano. Era o lume multicolora care se rasfrangea in sticla din vitraliile bisericilor medievale. Era o bucurie ascunsa in culorile sticlei lucitoare in raze de soare sau de luna. Era ceva care ma fascina. Inca ma fascineaza sticla, modul ei de fabricare, pasiunea cu care oamenii lucreaza cu focul pentru a obtine obiecte atat de frumoase, atat de pline de viata.

Admir oamenii care pun pasiune in ceea ce fac si creeaza obiecte deosebite. Pasiunea face lucrurile sa prinda viata, povestile sa prinda contur si viata sa prinda culoare cand pare cenusie.

As fi vrut sa am talent la pictat sau la confectionat bijuterii handmade. Ador bijuteriile de acest tip! De cate ori vad un stand cu lucrusoare handmade, trebuie sa imi aleg ceva.

M-am bucurat cand am gasit online bijuteriile pe care mi le doream. Muranos.ro este un site cu o varietate de produse handmade. Zilele astea au si o promotie cu ocazia zilei femeii. Martisorul se apropie si cu totii ne dorim cadouri originale pentru cei dragi sau doar pentru cunostinte. Uite aici promotiile.

Am ales cateva produse care imi plac in mod deosebit si pe care ma gandesc sa le cumpar cat de curand:

Daca vrei sa oferi cadou ceva deosebit, alege magazinul online Muranos!

