Nu neglija modul in care iti speli lenjeria de pat


Mi-am cumparat din nou o lenjerie de pat zilele trecute. Am cumparat-o de la Asternuturisiprosoape.ro, deoarece de pe acest site mi-am mai cumparat lenjerii de pat si mereu am fost multumita de alegerea facuta. Am ales o lenjerie din categoria lenjerii de pat de lux, deoarece lenjeriile de pat de lux sunt preferatele mele.

Tac Selia Gold - lenjerie de pat de lux din bumbac satinat family

Eu tin foarte mult la lenjeriile de pat. Am grija de ele si incerc sa le spal si sa le pastrez in asa fel incat sa le am pentru un timp cat mai indelungat.

Pentru acest lucru le schimb destul de frecvent. Daca am murdarit lenjeria de pat cu diverse alimente sau mai stiu eu ce, o schimb si o bag la spalat. Daca nu am murdarit-o in acest fel, ci pentru ca pur si simplu am folosit-o, o schimb cam o data la 2-3 saptamani. Lenjeriile de pat trebuie spalate des si nu trebuie sa astepti sa se imprime murdaria in ele.

Cand spal lenjeriile de pat, le spal separat de alte lucruri. Am invatat in timp ca prosoapele sau alte haine pot afecta spalarea in cele mai bune conditii a lenjeriei de pat. In plus, lenjeriile de pat sunt destul de voluminoase si spalate separat se curata mult mai bine. Incerc sa nu folosesc foarte mult detergent, deoarece lenjeriile de pat nu sunt foarte simplu de clatit.

Valeron Laneige - lenjerie de pat de lux satin jacquard

Mereu am in vedere sa citesc etichetele lenjeriilor de pat. De pe etichete aflu exact cum trebuie spalate lenjeriile pentru a nu se deteriora rapid.

Totodata sunt mereu atenta sa scot la timp lenjeria din masina de spalat. Daca o las prea mult, se sifoneaza si poate prinde un miros neplacut. Am patit acest lucru o data si de atunci m-am invatat minte.

Si daca vrei sa iti usuci lenjeria in cele mai bune conditii, las-o intr-un spatiu bine aerisit si intinsa cat mai bine.

Valeron Laneige - lenjerie de pat de lux satin jacquard

Daca vei neglija modul in care iti speli lenjeria de pat, sa nu te miri atunci cand se va deteriora foarte repede. Daca insa ai grija, vei avea lenjeriile de pat pentru mai mult timp.

