Iubirea


Iubirea ar trebui sa nu te incatuseze niciodata. Ar trebui sa iti dea aripi. Esti prost sa crezi ca vei zbura vreodata din mocirla. Noroiul te strange de gat afundandu-te si tu taci, ca doar asta stii sa faci foarte bine. Esti prost in multe variante, din multe unghiuri si in multe situatii. Sunt prea obosita de viata sa iti mai explic de ce. Te las sa-ti dai seama singur.

Plangeam in usa cand m-ai lasat sa plec. Ti-am zis ca nu o sa mai gasesc altul ca tine. Am avut dreptate.

Plansesem si ma durea sufletul in mii de locuri. Ti-am zis ca o sa-mi fie dor…de discutiile noastre si in mare parte asa a fost. Nu mi-am mai dorit pe cineva ca tine. Nu m-am mai gandit la tine de ceva timp, vreo 5 luni, dar imi apari in cap cand imi dau seama ca nu vreau pe cineva sa aratae ca tine, sa se poarte ca tine, ci sa ma faca sa ma simt cum ma faceai tu. Am nevoie de cineva matur, cineva cu experienta de viata. As fi vrut sa am niste discutii cu tine acum cand stiu atatea si vreau atatea, nu cand eram o mucoasa cu vise de iubire si floricele roz. Mi-ai zis ca tu nu oferi asa ceva si am acceptat ce imi dadeai stiind ca orice de la tine e mai bun decat “totul” altcuiva. Mi-e dor de necunoscut, de mirosul de Bucuresti, de visele tale si de misterul tau, mi-e dor sa ma chinui sa descopar ceva, mi-e dor sa ma faci sa ma simt femeie, dorita, apreciata si indrumata. Cel mai dor mi-e de indrumarea ta, de faptul ca ma sfatuiai mereu. M-am saturat sa cresc copii, sa ii ajut la orice pas. Pe mine cine  ma ajuta? Pe mine cine ma ridica? As vrea pe cineva ca tine, sa facem bani impreuna. I want to build a fuckng empire with you! Daca m-as aseza la masa la London si te-ai aseza in fata mea probabil ca ti-as zice: Nu te vreau inapoi, vreau doar o discutie cu tine!

As vrea sa iti arat cat de sus am ajuns fata de unde eram. Cate idei am si cate vreau sa fac. As fi vrut unul de vreo 27 sau chiar 29 de ani sa am ce vorbi cu el. Am mai vazut un idiot ieri. Obijnuiam sa ma vad cu el acum ceva timp. Nici nu mai stiu cand, nici cum il cheama. E irelevant oricum la fel ca toti ceilalti cu care am rupt legatura. Cu fata aia de sfinx nemultumit de viata si visator. Iti venea sa ii tragi un pumn si sa il saruti cu foc. Doar el ma saruta asemanator cu tine. Ma facea sa tremur sub atingerea buricelor degetelor lui. Futu-l in gura de idiot.

Iubirea ar trebui sa iti dea aripi, sa te faca sa te simti nemuritor. Nu sa inceapa sa te streseze, sa te urmareasca, sa iti ceara socoteala, nu sa te minta, nu sa te innebuneasca. Iubirea nu se smiorcaie. I-am zis intr-o cearta: Nu mai fi pizda! Fii barbat si ataca! Voiam sa adaug si “in mortii ma-tii”, dar am zis ca l-am socat destul. M-am saturat de milogeala, de autoinvinuire. Fii barbat si da-mi una din vorbe sa te tin minte! As fi vrut sa construiesc ceva cu unul care e cu doi pasi inaintea mea, nu cu doi pasi in urma. Mi-as aminti mereu ca inainte sa ma bucur de stralucirea succesului ar trebui sa ma intorc sa te trag si pe tine sus din rapa sa vezi ce vad si eu. E penibil si m-am saturat. Imi iau zborul. Plec. Daca ajung iar in Bucuresti nu ma mai plang ca o femeie si fac treaba, atac ca un barbat!

In relatia asta m-am saturat sa fiu eu barbatul!

Nu vreau sa mai conduc nimic. Vreau sa ma indrumi ce sa fac. Tot. PAna si in pat sa-mi zici cum sa stau. Sa stiu ca ai habar ce faci si ca e bine. Sexul si banii fac lumea sa se invarta. O sa revin cu un articol despre asta mai tarziu. E tarziu si am treaba.

2 thoughts on “Iubirea”

Leave a Reply

