Ce rochie mi-as darui daca as fi barbat


Daca as fi barbat intreaga mea viziune asupra lumii s-ar schimba. Un pic mai rece, mai rigida, mai irascibila, mai dura, mai impunatoare/autoritara, cred ca si gusturile la femei mi s-ar schimba. Nu stiu daca m-as alege pe mine. As fi eu dur si ea plapanda si delicata ca o zambila. Eu autoritar, ea feminina. Eu in bocanci si blugi, ea in rochie si tocuri inalte.

Daca as fi barbat probabil ca mi-ar placea blondele platinate cu pielea stralucitor de alba. Daca totusi m-as place pe mine, bruneta ca noaptea cu pielea ciocolatie mi-as face cadou haine. Ma stiu destul de bine sa stiu ca prin haine merg la sigur. Ador hainele! Imi cumpar tot timpul si tot am impresia ca nu am destule, ca exista mii de ocazii pentru care eu nu am hainele potrivite.

In orice caz, blonda sau bruneta, inalta sau mignona, slaba sau cu forme prima impresie ar fi data de hainele pe care le poarta femeia. Imi place sa vad femei bine imbracate cu haine care li se potrivesc ca o manusa.

Am avut mereu impresia ca haina face pe om si ca oamenii pun mult pret pe aparente, pe prima impresie. Multi dintre noi masuram cu privirea o persoana calculand in gand pretul tinutei sale. Mi-ar placea sa mi se ofere mai multe rochii de seara. Ador rochiile de ocazie si as muri sa port una doar pentru iubitul meu.

Uite aici ce modele frumoase:

f243e555bf2cf59676a9e593c3464dce663abdae_12

Deja imi imaginez o cina romantica la un restaurant pe malul marii, exact ca in filmele turcesti, privind adanc in ochii iubitului meu indragostit. Ador rochiile tip sirena care subliniaza o silueta de clepsidra si un bust generos. Desi sunt bruneta, ador culorile de albastru si rosu. Uneori port si alb. In zilele bune accept culori foarte deschise.

x

Pentru barbatii care adora sa faca, cadouri frumoase, dar si pentru femeile care adora rochiile, Fashion24 are cele mai frumoase rochite la preturi mai mult decat rezonabile!

Tu ce rochie ai purta la o ocazie speciala?

Leave a Reply

