Eu unde imi fac dintii?


Tocmai ce vorbeam zilele trecute cu un prieten despre dantura. Pentru mine e important ca oamenii cu care intru in contact sa aiba un aspect ingrijit si dinti sanatosi. Mi se pare o chestie de minim igiena si lux. Cum el are niste probleme mai vechi la o dantura initial frumoasa, m-am trezit cu urmatoarea intrebare: Eu unde imi fac dintii?

Preparatia bontulurilor dentare. Tipuri

Pai, stai sa vezi. Sunt mai multe lucruri de luat in calcul. Cand incepi sa te tratezi undeva, acolo mergi cu rigurozitate. E ca un ritual sau o tehnica de exprimare a fidelitatii. Esti fidel unui cabinet si acolo iti faci veacul in fiecare saptamana sau macar luna. 

Hai sa ne documentam online inainte sa iesim din casa. Eu asa fac. Orice vreau sa imi iau, intai caut pe Internet. E simplu si rapid. Plus ca sunt multe dati cand mi-e rusine sa intreb ceva vanzatorul si atunci specificatiile complete de pe pagina produsului sunt foarte utile. In bezna casei mele, pe timp de noapte, pot citi cat vreau, despre exact ce vreau. E un avantaj al persoanelor timide. Pentru noi Internetul ofera mult mai multe decat oamenilor extravertiti. Noi stim ce sa cautam, unde sa cautam si cand mergem in magazin stim exact ce vrem sau ce sa mai intrebam.

Daca produsele mai sunt cum mai sunt, cu serviciile lucrurile stau diferit. Pana nu beneficiezi de acel serviciu nu iti dai seama ce ti se potriveste exact. Am invatat acum mult timp sa nu ma incred prea mult in recomandari. Gusturile sunt diferite, perceptiile la fel. Fiecare are lucrurile lui care ii plac. Am incercat de cateva ori lucruri recomandate de prieteni sau familie. Unele dintre ele nu mi s-au potrivit si nu le-am incercat a doua oara. De atunci am invatat sa merg numai in locurile in care mi-a placut ce am primit, cum am fost tratata/servita. Asa am ajuns client fidel al unor firme si acum fac si eu recomandari sperand sa fiu de ajutor prietenilor si familiei.

Ablatia dentara. Tehnici. Indicaţii

Sunt fascinata de o dantura frumoasa si de aceea am cautat mult timp avand experiente din cele mai neplacute, pana am descoperit un dentist bun. Cu frica in san si banii in buzunar, paseam cu picioarele tremurand in cabinetul dentistilot, majoritatea femei. Am iesit cu speranta la un zambet perfect, dar uneori durerile erau groaznice in si dupa interventiile suferite. Plus ca dentistele mele nu erau cele mai amabile/dragute persoane din lume.

Imi pare rau ca frica de dentisti si instrumentele lor de “turtura” m-a tinut departe de clinici si cabinete specializate si astfel am pierdut dinti frumosi care nu ar fi trebuit sa cada cu mult inainte de varsta batranetii, chiar si la 16 ani. E trist. E si mai trist sa te uiti in oglinda si sa inchizi gura dupa ce vezi lipsa care iti strica zambetul. Asa am ajuns sa am nevoie de cateva ori de un implant dentar. Desi parea complicat, o procedura meticuloasa si dureroasa, nu e decat o procedura de finete care iti restaureaza zambetul si stralucirea pierduta. De durere nu incape vorba cand vorbim de clinicile moderne.Desfasurat in mai multe etape, procedura de implantare nu este bau-bau, ci trebuie privita ca o metoda prin care orice adolescent sau adult speriat si temator isi poate recapata increderea in sine si bucuria pierduta. 

Nu stii cat poate valora un zambet pana nu pierzi un job pentru ca nu te potrivesti profilului cautat din cauza aspectului, cand baiatul pe care il placi te respinge, prietenii nu mai sunt asa incantati sa iasa cu tine, totul pentru cativa dinti lipsa. Privesti in oglinda si iti vine sa plangi. Ti-e frica, dar promiti ca te vei duce sa te tratezi. De aceea incepi sa cauti pe Internet, pe marele Google cuvinte precum “implant dentar” si “dentist bun”. 

Dupa ce filezi mai multe siteuri ajungi pe siteul doctorului Aristide. 

Dentist bun in Bucuresti

Personalul zambitor iti zambeste din poze. Te uiti la ei si tot ce iti zici in gand e:”Zambesc cu dintii lor perfecti. Doar sunt dentisti!”, apoi te gandesti ca nu e nevoie sa devii dentist pentru a avea asemenea dinti. Trebuie doar sa apelezi la serviciile lor. Cauti harta si adresa, iti notezi si iesi pe usa.

Harta

Din ce ai citit pe site-ul lor, implantul dentar este solutia problemelor tale. ai mai multi dinti lipsa care sunt toti in acelasi loc. Implantul multiplu iti va oferi dinti nou-nouti desi nu naturali. Nici nu mai conteaza. Stii doar ca vrei sa te simti iar complet.

Implantul cuprinde 3 etape:

Pasul unu: Inserția implantului dentar costă 1700 lei, acest lucru include operația propriu-zisă și următoarele piese: implantul dentar, șurubul de acoperire, șurubul de vindecare și bontul protetic.

Pasul doi: După 3-6 luni de la inserție are loc deschiderea implantului dentar care costă 100 lei/implant, acest lucru presupune montarea șuruburilor de vindecare sau a gingivaformelor.

Etapa finală: După 1-2 săptămâni, de la montarea șuruburilor de vindecare, încep etapele protetice, pentru realizarea coroanelor dentare, ale căror costuri variază, în funcție de tipul de coroană dentară aleasă:

– 500 lei – Coroană total fizionomică CrCo/ceramică (capă metalică acoperită în întregime de ceramică)
– 550 lei – Coroană Zicroniu/Ceramică Eco-Line (capă de zirconiu acoperită de ceramică Ivoclar)
– 750 lei – Coroană Zirconiu Prettau (zirconiu frezat anatomic, cu finisaje din ceramică Ivoclar)

Fata de o plomba obijnuita, implantul dentar poate fi folosit in cazurile in care plomba nu are pe ce sa fie fixata. De asemenea implantul poate dura zeci de ani. Nu ai auzit de oameni care au dinti de 30 ani? Nu mai zic de faptul ca aspectul este foarte apropiat de dintele natural. Asta sigur te va face sa zambesti cu si mai multa incredere in tine!

Nu te speria de preturi! In cabinetul doctorului Aristide poti plati si in rate, fara dobanda! Incredibil, nu? Acum implantul dentar este accesibil oricui!

Pe siteul doctorului Aristide poti gasi informatii atat despre pregatirea doctorilor din cabinet, dar si detalii despre implantul dentar, coroana de zirconiu sau chiar despre alte cazuri inainte si dupa tratament.

Programări la numarul de telefon: +40722463368

Despre coroana de zirconiu auzisem si eu acum ceva vreme. Nu mai stiam foarte multe, asa ca m-am documentat direct pe site. 

Coroana de zirconiu este o unitate dentară artificială care înlocuiește coroana dintelui natural.
În cazul în care dintele a fost afectat de carie, într-o proporție foarte mare, medicul stomatolog nu va putea reface pierderea de țesut dentar, printr-o obturație clasică (plomba).
Soluția, într-o astfel de circumstanță, este coroana protetică care va înlocui substanța dentară pierdută, într-un mod estetic și durabil.

coroana zirconiu

Alte situații în care se optează pentru o coroana zirconiu:

  • fractura dentară

  • pierderea vitalității dintelui

  • colorații intrinseci care nu pot fi îndepărtate cu ajutorul albirii dentare

  • înghesuiri dentare netratate ortodontic

  • protezarea implanturilor dentare

  • alte neajunsuri de natură estetică: forma, așezare, înclinație, dimensiune, culoare.

Tehnica de realizare pentru coroana zirconiu este împărțită în mai multe etape. Prima etapă este îndepărtarea unui strat de substanță dentară (smalț si dentină), pentru a crea spațiul necesar elementelor din care urmează să fie realizată coroana zirconiu.

Această etapă este efectuată de către medicul stomatolog. După îndepărtarea substanței dentare, câmpul protetic (adică forma dinților, a bonturilor și a crestei alveolare, precum și felul în care cele două arcade dentare se întâlnesc) este înregistrat de către medicul stomatolog, cu ajutorul unor materiale speciale.

Tehnicianul dentar este cel care realizează coroana zirconiu. În funcție de tipul de coroană ales, tehnica de realizare este diferită. Coroana protetică este, de obicei, alcătuită din doua componente: capa (suportul) și ceramica (structura vizibilă).

Coroana de zirconiu reprezintă ultima tehnologie în materie de estetică dentară și cea mai potrivită pentru a obține un zâmbet ideal.

Avantajul coroanelor din zirconiu Prettau

coroana zirconiuConstă în faptul că acestea pot fi modelate parțial anatomic. Echivalentul straturilor de ceramică este frezat direct în zirconiu.  Astfel,  capa anatomică va fi acoperită de un strat foarte subțire de ceramica, pentru un aspect estetic desăvârșit. Acest lucru crește, în mod semnificativ, rezistenta coroanelor Prettau și scade timpii de execuție.

Un alt avantaj al acestui material este faptul că pot fi executate coroane fizionomice, acolo unde nu este suficent spațiu pentru ceramică, fără compromisuri față de rezistența sau de estetica coroanei.

Coroana zirconiu Prettau, dupa frezaj, este colorată cu paleta de culori Prettau, după care este sinterizată.
După sinterizare, se aplică un strat de ceramică cu o grosime de 0,3 xe2x80x93 0,5 mm, astfel este realizat un aspect natural. Prin această tehnică, și cu excelenta translucență a zirconiului Prettau, avem un rezultat estetic superior restaurărilor convenționale dentină-smalț.

 

Recomand cu inceredere cabinetul doctorului Aristide!

Daca vrei servicii de calitate, profesionalism si amabilitate, apeleaza numarul de mai sus!

Nu uita ca zambetul este cartea ta de vizita in secolul vitezei, informatiei, nebuniei in general!

Leave a Reply

