De ce imi plac fotoliile de masaj INADA


De curand am descoperit fotoliile de masaj INADA. Pentru prima data am folosit un astfel de fotoliu cand asteptam la rand la o clinica stomatologica. Mi s-a parut atat de relaxant tot masajul facut, incat in mai putin de o luna aveam propriul fotoliu de la INADA.

Daca ar fi sa spun ce imi place la fotoliile INADA as incepe cu functiile de masaj. Functiile de masaj pe care le au fotoliile INADA nu pot fi trecute cu vederea. Masajul este mai mult decat benefic si imita extrem de bine masajul clasic. Eu ma simt chiar mai relaxata dupa un astfel de masaj decat dupa unul clasic.

Apoi, imi place foarte mult designul acestor fotolii. Arata toate extrem de bine, astfel incat alegerea unui astfel de dispozitiv poate fi una destul de grea. Mie cel putin chiar mi-a fost greu sa aleg. Culorile sunt diverse. Fotoliile pot fi: albe, gri, maro, rosii sau o combinatie de culori. Atrag privirile si te indeamna sa le incerci si datorita formei pe care o au. Intra pe inadafamily.ro pentru a vedea modelele disponibile.

Imi plac aceste fotolii de masaj si pentru faptul ca sunt de calitate. Sunt fabricate in Japonia si sunt produse de top. Pentru mine calitatea conteaza enorm de mult atunci cand cumpar un anumit produs, iar produsele INADA indeplinesc toate conditiile pentru a putea fi considerate de calitate.

Si, un ultim motiv este pretul. Nu pot spun ca sunt cele mai ieftine fotolii de masaj de pe piata, insa pot spune ca raportul calitate-pret este unul corect, ceea ce pentru mine conteaza foarte mult.

Fotoliile de masaj sunt la mare cautare si inteleg si de ce. Suntem tot mai stresati, tot mai nervosi si avem tot mai putin timp de relaxare. Relaxarea data de astfel de dispozitive este extrem de placuta si aceste fotolii isi merita cu adevarat banii.

Eu mi-am cumparat un fotoliu de masaj INADA  S3 Flex pe care ti-l recomand si tie. Pe site insa mai poti vedea si alte produse la fel de calitative si interesante.

Leave a Reply

