Slove


El mi-a zis ca nu exista iubire

L-am privt trista pentru o clipa si am tacut.

Am tacut ca o infractoare

Si ce e mai grav e ca l-am crezut.

Am crezut ca e ranit

Si l-am iubit,

L-am iubit ca o proasta

Crezand ca daca ii protejez sufletul mic,

Inger mare cu aripile plecate,

O sa vrea sa zboare din nou.

Am crezut ca imi va vedea iubirea si

Ma va iubi si el.

Ca va crede din nou.

Am crezut ca o idioata.

Pana la ultima suflare, sarutare,

Pana la ultimul Pallmall.

 

A plecat. Ca un leu, ca un scorpion,

Ca un nebun in noapte.

Fara Lara Fabian though.

A plecat, el cu spirtul sau si alti dezinfectanti.

Cu tigarile fara fum si dintii perfecti desi

Avea unul spart. Cu respiratia de primavara eterna

Cu viciile sale nerecunoscute, cu fobiile si temerile

Cu paranoia lui. Cu apa plata si telefonul in buzunar.

 

A plecat. O usa s-a inchis in urma mea.

Plecase de mult timp. il pierdusem

De cand ne certam pe canapea.

No more filosofic talk.

No more sarcastic words,

No more showers together si

Intr-un fel, nimic nu a mai fost la fel.

Oare poti trai fara filosofie?

Fara smecherasul care te-a fascinat?

Fara cerintele lui high ca la curtea engleza?

Fara accentul lui british si fara

Cuvintele in germana?

 

Timpul a trecut si m-am schimbat.

Am schimbat hainele fistichii

In unele negre si peste 2 ani

M-am trezit ca ma descopar si redescopar si

Pentru prima data in viata chiar ma plac.

Am depasit bariere si am trecut peste oameni

Cu piciorul incaltat in tocuri inalte.

M-a durut si am plans la capatul lumii,

Am tinut in mine si am strans profund din dinti,

Am plecat in fiecare zi si m-am intors.

Am testat limite si mi-am creat un cerc,

Cercul in care ma simt bine.

Acum in cercul asta e cineva nou.

Cineva care ma iubeste. E ciudat,

Fascinant, ideal, genial, surprinzator, extraordinar,

Ma priveste si ii simt iubirea,

Ma tine de mana si stiu ca mi-ar saruta toata pielea

Pe asternuturi moi de satin,

Ma plimb cu el si nu mai vad pe nimeni in jur.

Fac lucruri pe care nu credeam ca o sa le fac.

Sunt indragostita cum nu credeam ca o sa fiu.

Credeam ca iubirea nu exista, ca El a avut dreptate

Intr-un final si ma bucur ca m-am inselat.

 

Exista si oameni care si-ar da sufletul pentru

Persoana iubita si eu am gasit un baiat

Cu suflet de aur. E genial sa iubesti

Si sa fii iubit. E extraordinar!

Ce mai mare comoara a omenirii e iubirea!

Cu el pot sa-mi creez un viitor

Stergand din memorie tot trecutul.

Da-le dracu de clatite, am mancat si acum cu actualul.

Ne-am balacit in apa si s-a jucat cu mine ca

Un copil entuziasmat de noua lui prietena.

M-a luat in brate in mijlocul strazii pustii,

M-a ridicat si m-a invartit. Mi-a zis

Ca ma iubeste la ureche si nu i-am mai dat

Drumul mainii deloc. Simt nevoia

Sa fiu conectata la el mereu.

Astept inelul ala frumos pe deget.

Viata merge inainte oricati oameni am uri dupa

Ce i-am iubit. Ii uram tocmai pentru ca

I-am iubit si ei ne-au parasit de parca

Iubirea noastra era josnica, murdara, scabroasa,

Nedemna de ei.

Amuzant cum banii si sexul invart lumea.

Inca traim guvernati de instinctele primare.

Ciudat cum o fata care nu iesea cu nimic

In evidenta intoarce acum capete. Forta banului!

Am scris aici despre fosti, despre iubiri, despre viata de rahat

Pe care o injuram in fiecare zi sperand ca va fi mai ok,

Despre speranta, zei si alti demoni. Despre

Varsatori si alti optimisti ai zodiacului

Si nu in ultimul rand despre capricornii care ne fac viata mai buna.

Stii tu, tipa aia bruneta din receptie care ii injura

Pe astia de la nunta.

E o lume nebuna, nebuna.

Plina de prefacatorie.

Nu doar curvele o sug pe bani.

Avem curve printre noi in femei de casa

Si prostituate de lux in barbatii

Dupa care alergam cu limba scoasa.

E o lume jegoasa-jegoasa cu minciuni si

Alte minciunele mai nevinovate, cu

Jocuri de culise si prelungiri.

Cu tot felul de planuri si pacturi secrete,

Cu politica si je-ne-sais-quoi.

O lume rea si invidioasa in care

Oamenii buni sunt raritati.

 

Leave a Reply

