Fericire


Fericirea se masoara in momentele cand te-ai simtit linistit, lipsit de griji si ai zambit din tot sufletul.

Imi place sa vad oamenii fericiti si de aceea ii ajut pe ai mei, ai mei oameni iubiti cat pot. E extraordinar sa vezi cata fericire pot cumpara banii pentru oamenii saraci. Incredibil cum surplusul tau de bani poate schimba viata cuiva in mai bine. O sa continui sa le fac bucurii, sa le aduc zambetul pe buze. Sunt ai mei si inima mea egoista ii iubeste sincer. As sta cu ei mai mult daca s-ar putea. Nu avem timp, asta e problema secolului. Alergam sa facem bani.

Alegem constant intre timp si bani. Imbatranim in incercarile noastre de a ne face viata mai buna noua insine si alor nostri. Incredibil cum intr-o lume meschina ca a noastra, mai exista iubire. Undeva departe de civilizatie. Intr-un colt de rai, de lume. Intr-un varf de munte. Ne pierdem in bratele celor dragi, ne pierdem maselele printre prunele dulci si zemoase, coboram ulite pietroase cu un pisoi pe urmele noastre. Am cumpara viata fara de moarte pentru ai nostri daca s-ar putea. Mi-e tot mai teama ca o sa dispari intr-o zi.Viata nu isi va urma cursul. Va ramane suspendata intr-un punct. Punctul in care o parte din mine a murit si a fost ingropata cu tine.

Fericirea exista in oameni si in inimile lor pure. Uneori o gasesti doar in copii. Alteori redevii copil sa te bucuri de iubire si de indragosteala. Mi-e dor de ei. Cei care ma iubesc si sunt departe.

Stresul atinge cote alarmante pe zi ce trece. Putine momente in care ma detasez si relaxez total. Urmele stresului mi se vad pe fata dupa ce imi sparg fiecare cos cu o sete si furie nebanuita. Tip la tine si apoi ma calmez si te invalui in iubire. Oamenii sunt minunati cand au suflet. Decat friends with benefits mai bine o relatie platonica de dedicatie totala. Intr-un punct carnalul nu mai inseamna nimic. Emotionalul si mentalul schimba vieti. Nu am timp sa vorbesc destul, nici energie sa iti arat tot ce simt cand nu imi reprim sentimentele pentru a ma concentra la work. Vreau sa fac lucruri mari si cu tine simt ca pot face multe. As accepta inelul ala cand mi l-ai da si as face lucruri nebunesti. M-ai tulburat si m-ai facut un om mai bun si tind sa cred ca si o femeie extraordinara. Vreau sa fii aici cu mine oriunde “aici” ar insemna. Te-as baga in sufletul meu si cum nu pot face asta o sa te bag in sanul familiei mele. O sa fie bine, frumos si dupa 2 ani de cosmar singura o sa am bucatica mea de fericire. Sufletul mi-a inviat si ma simt mai bine ca oricand, capabila sa impart bucurii si iubire.

Leave a Reply

