Georgeta Ranga Hairstyle


Georgeta Ranga este o persoana tanara, entuziasta, pasionata de frumusete si styling.O gasesti aici. M-am indragostit de multe dintre pozele de pe pagina sa.

Puteti vedea si voi ce poate sa faca din parul unei femei. M-am indragostit iremediabil de coafuri care aduc cu cele ale Lagerthei din Vikings. Cum sa nu o faci?

Chiar daca sunt bruneta stiu sa apreciez un par blond, blond aranjat frumos si ingrijit.

Si in parul brunet face minuni. Imi place la nebunie cum impleteste. Daca as fi din Timisoara sigur m-as duce la salonul in care lucreaza si m-as rasfata putin.

Face si bucle intr-un mod original.

Imi plac la nebunie buclele in parul brunet. Eu fiind bruneta pana in maduva oaselor, prefer buclele in detrimentul parului indreptat, dar nu am timp, nici rabdare sa mi le fac singura. Am un ondulator nou de vreo 4 ani si nu l-am folosit niciodata pe parul meu. Consider ca un lucru facut de un om caruia ii place ce face, fie ca este vorba de epilat, coafat, tuns, vopsit, pus unghii sau masaj, este muuult mai bine facut decat atunci cand incerci sa ti-l faci singur.

Un alt tip de impletitura pe care eu nu am reusit niciodata sa mi-l fac singura aici:

Pe pagina ei de Facebook gasiti multe poze profesionale, mai mult decat interesante. Eu am ales doar cateva din tot ce imi place.

Ceea ce mi-a atras atentia este modul in care interactioneaza cu clientii, vechi, dar si potentiali. Am vazut o multime de postari prin care anunta oferte de tot felul. Zau ca imi pare rau ca nu-s din Timisoara.

Daca nu stiai, Georgeta cauta modele pentru impletituri. Uite anuntul:

Marti se intampla totul. Inscrie-te chiar acum daca ai timp liber si esti in, din Timisoara.

Uite si ambianta de la salonul Georgetei, o combinatie de boem si modern, visare si hard work.

Uite si alte oferte interesante care m-au facut curioasa.

Pentru mai multe detalii, da click pe imagini.

Pe langa toate bunatatile astea, chiar acum organizeaza un concurs.

Imi place spiritul jucaus si lipsit de griji pe care il inspira pagina sa.

Din fiecare postare se simte dragostea pentru hairstyle si asta e cel mai important: tu, ca hairstylist, sa faci ceea ce iti place in fiecare zi pentru a nu simti ca muncesti, iar clientul, cel care vine la salon cu niste asteptari, sa fie tratat politicos, cu cea mai adanca bunavointa, cu rabdare si atentie pentru cerintele tale, dar si cu idei novatoare, revolutionare atunci cand iti doresti cu disperare o schimbare.

Recomand Georgeta Ranga Hairstyle!

O melodie frumoasa!

Leave a Reply

