Baia mea de vis


Cand o sa am eu casa mea, si o sa am una smechera, o sa am o baie de vis. Ador sa fac baie si nu cred ca sunt singura femeie din Romanica sa spun asta.

O baie frumoasa cere bani si timp. Nu o faci de pe o zi pe alta. De la faianta si gresie, pana la instalatii sanitare, totul trebuie facut cu cap. Vreau o cada imensa si saruri de baie, spuma de baie, o noptiera pe care sa imi pun toate sampoanele, tratamentele de par, mastile, laptele de corp s.a.

Ceva de genul asta:

Imi place designul futuristic.

Si cel coreean ma incita:

Cum sa nu te relaxezi cand ai o astfel de baie?

Desi imi place modernul, vintage-ul nu ma lasa rece nici el. Il prefer in multe situatii.

Baia ta de vis cum arata?

 

Leave a Reply

