Tu cum iti alegi lenjeria de pat?


Nu-mi imaginez cum ar arata dormitorul meu fara o lenjerie de pat deosebita, una care sa imi placa cu adevarat. Imi place sa-mi schimb lenjeria de pat cat mai des, fapt pentru care imi cumpar destul de des lenjerii de pat de pe asternuturisiprosoape.

Valeron Lorchidee - lenjerie de pat de lux din bumbac satinat imprimat digital

Nu stiu tu cum iti alegi lenjeria, insa eu in primul rand sunt atenta la dimensiuni. Dimensiunile sunt foarte importante pentru a se potrivi cu pilota pe care o am, dar si cu pernele. Nu cumpar niciodata fara a ma asigura de faptul ca am ales lenjeria de pat potrivita din punct de vedere al dimensiunilor.

La fel de important pentru mine este si materialul din care lenjeria este confectionata. Ultima lenjerie pe care mi-am luat-o am ales-o dintre mai multe lenjerii de pat bumbac egiptean si cred ca am facut o alegere grozava. Este exact asa cum imi doream. Materialul este intr-adevar de calitate superioara.

Tac Fabrice rosu - lenjerie de pat de lux din bumbac satinat 2 persoane

Sunt totodata atenta si la model. Nu mi-as cumpara niciodata o lenjerie de pat pe care eu personal o consider urata. Sunt o multime de modele absolut minunate si chiar am de unde alege. De ce nu as alege una cu adevarat frumoasa, una care sa ma incante pur si simplu?

Mai sunt atenta si la tipul de inchidere al lenjeriei. Sunt unele lenjerii care au sisteme de inchidere cu nasturi, cu capse, altele cu fermoar, iar altele nu au nici nasturi, nici fermoar, ci material textil. Eu personal le prefer pe cele cu fermoar. Sunt mai simplu de inchis si arata mult mai bine.

Valeron Labriese - lenjerie de pat de lux din matase

Orice persoana are propriile criterii de alegere. La urma urmei, ceea ce ma multumeste pe mine nu te poate multumi si pe tine. Gusturile sunt diferite.

Dupa aceste criterii imi aleg eu lenjeria de pat. Tu? Cum alegi?

Leave a Reply

