Cum m-am plictisit asteptand la o clinica fara TV


De fiecare data cand stau la rand la o clinica medicala privata, imi place atmosfera. Pe holuri sunt tot felul de televizoare cu ecrane mari pe care ruleaza fel si fel de programe, astfel incat oamenii sa nu se plictiseasca asteptand si cei care se afla la receptie sa aiba oarecum parte de intimitate. La una din clinicile in care am mers am vazut chiar si un televizor curbat, ceea ce mi-a placut mult, deoarece oamenii puteau privi la TV din mai multe unghiuri. In viitor si eu mi-as dori un astfel de TV. Am o sufragerie cam mare si cred ca ar merge perfect.

Insa, sa va spun ce surpriza neplacuta am avut saptamana trecuta. Am mers la o clinica medicala privata pentru un set de analize. Am asteptat la coada cam 20 de minute si a fost cea mai neplacuta asteptare. De ce? Pentru ca era foarte liniste. E neplacut sa mergi in astfel de locuri si sa auda toata lumea din respectivul loc de asteptare ce vorbesti tu, ce analize vrei sa faci sau alte date de ale tale. E neplacut si foarte plictisitor. Cand exista televizoare, sau macar aparate de radio cu muzica, tot mai auzi ceva si nu sunt toti atenti la discutia pe care o ai.

Cand am iesit le-am recomandat celor de la clinica sa-si achizitioneze un televizor si mi-au spus ca in curand vor face o astfel de achizitie. Chiar ar fi cazul. Sunt locuri in care eu personal cred ca televizoarele nu ar trebui sa lipseasca.

Daca ai o astfel de clinica sau daca lucrezi la o astfel de clinica, ia in calcul confortul pacientilor in sala de asteptare, mai ales atunci cand sala de asteptare se afla in acelasi spatiu cu biroul de receptie.

Daca vrei sa-ti cumperi un televizor nou, daca ai nevoie de un televizor pentru un spatiu de acest fel sau pentru alte locuri, alege unul de pe rombiz.ro .

Leave a Reply

