Interviu Cristina


1. Bună, Cristina, ce ne poți spune despre tine?

Despre mine nu sunt prea multe de spus. Am aproape 14 ani, îmi place să petrec timpul citind sau jucând handball. Am multe defecte, dar şi multe calităţi, printre care sunt şi foarte modestă. Pisicile sunt animalele mele preferate, dar iubesc câinii. Urăsc maimuţele şi matematica.

2. Cum ai cunoscut-o pe Mela?

Pe Mela am cunoscut-o prin intermediul paginii Blogul meu de cuvinte fluturi. Recent dădusem like la pagină, după care am văzut un status în care anunţa că îşi caută colaboratoare. Am zis de ce nu?! Totul a decurs bine, iar după câteva zile am devenit colaboratoarea ei.

3. Cum de ai ajuns să colaborezi la acest blog?

Cum vă spuneam, cu ajutorul statusului ei şi a dorinţei mele de a face ceva constructiv. Mereu mi-am dorit să fac ceva care se învârte în jurul cărţilor, iar aceea a fost oportunitatea mea.

4. De unde numele blogului?

Nu ştiu ce a inspirat-o pe Mela de i-a venit ideea acestui nume. Bănuiesc că fluturii şi pasiunea pentru cărţi. Cum se pot combina lucruri total diferite, uimitor, nu?

5. De unde pasiunea pentru cărţi?

De la o plimbare prin bibliotecă şi de la ideea de a mă ascunde de colegi în timp ce mâncam îngheţată.

6. Care este cea mai bună carte citită?

Nu pot să îţi răspund sincer la această întrebare. Am citit multe cărţi pe care le numeam la sfârşit preferate, dar în spate erau multe alte cărţi pe care le-am numit aşa. Printre cele mai bune cărţi, aş putea spune că se numără triologia Fifty Shades. Sunt persoane care nu-mi vor da dreptate, dar luând în considerare propria mea părere, sunt printre cele mai bune.

7. Când ți-ai descoperit pasiunea pentru scris?

Demult mi-am dorit să fac ceva constructiv din intenţia de a le arăta şi oamenilor cărţile mele, iar de acolo s-a născut această pasiune.

8. Ce înseamnă pt tine bloggingul?

Bloggingul înseamnă timp dedicat cărţilor, cititului şi autorilor.

9. Ce faci in timpul liber,în afara de lectură?

De obicei, cum am mai mult timp liber, îl petrec cu prietenii. Dar sunt şi momente când nu am chef să ies din casa, iar atunci prefer să mă uit la filme sau intru pe interent. Nu fac mai niciodată ceva deosebit, prefer să fiu acea persoană pe care o numesc oamenii “leneşă”.

10. Ce părere ai despre literatura română contemporană?

O părere cât de cât bună. Nu am citit foarte multe cărţi vechi ca să-mi dau seama care sunt diferenţele, dar mie una mi se pare OK. Cărţi bune, unii autori chiar se ţin de treabă.

11. Dar despre blogosfera românească?

Nu prea am stat să mă uit la munca altora. Dar normal că există bloguri bune, dar şi proaste, cărora nu le văd sensul. Oamenii au imaginaţie, timp liber şi multe idei, iar din toate acestea poate ieşi ceva bun sau un dezastru total. Aici depinde de fiecare.

12. Dacă ar fi să trăiești într-o carte, care ar fi?

Dacă ar fi să se întâmple una ca asta, aş alege să trăiesc în “Fii soţia mea” de Nora Noberts. Îmi place această carte deoarece se vorbeşte despre Montana, iubesc locurile de acest gen. Aer curat, păduri, cai, fermă, fermieri, tot ce mi-aş putea dori. Şi dacă ar fi să aleg şi personajul preferat, aş alege să fiu Willa. Îmi place duritatea, simplitatea şi frumuseţea personajului. De obicei aş fi ales oraş, spre exemplu o carte în care este prezentat New York sau alte oraşe mari unde este aglomeraţie şi toate cele. Dar această carte m-a fermecat şi m-a făcut să iubesc şi locurile retrase şi natura.

13. Ce sfaturi ai pentru cititorii acestui articol?

Fiţi voi înşivă, viaţa e frumoasă şi merită trăită aşa cum e. Toţi trecem prin bune şi prin rele, dar ceea ce contează e să nu ne lăsăm învinşi niciodată. V-am pupat!

Multtumesc, Cristina, pentru timpul acordat!

Leave a Reply

