BPN- Bani pe net


Toti ne-am intrebat macar o data in viata cum am putea sa facem bani pe net. In timp ce unii isi pierd timpul cu click-uri pe 1c sau 2c pe site-uri scam, eu am descoperit o metoda muult mai buna.

Ce ar fi daca am scrie pentru bani? Unii scriem mult, altii scriem bine, dar toti am vrea sa scoatem bani din pasiunea noastra. Nu putem trai cu aer si arta, pasiune. Am mai zis cuiva: eu nu traiesc pentru bani sau cu bani. Nu ii mananc, nu ma invelesc noaptea cu ei. Eu alerg dupa ceea ce imi pot aduce banii. Acolo e bogatia, pacea, linistea si stabilitatea.

Banii, in forma lor bruta, hartii si monezi, nu iti aduc fericirea, dar ceea ce poti cumpara cu ei te poate face fericit pentru o clipa sau doua. Nu putem cumpara fericire de 2 ani, dar putem cumpara lucruri care sa ne faca sa ne simtim linistiti 2 ani. Pentru un homeless o casa, fie ea si inchiriata pe 2 ani, inseamna 2 ani de liniste si de echilibru interior.

Eu, daca as avea bani as face o excursie in jurul lumii. As vrea sa vad lumea cu toate frumusetile sale, cu oamenii sai diferiti si frumosi in esenta lor, cu bogatia culturala, cu clipe si strazi cel putin dragute. Pe de alta parte as vrea sa plec din tara, studii in tarile nordice. Danemarca sau Suedia. Nu pot sa uit discutia cu 2 suedezi avuta in tren acum un an cand ma intorceam de la un interviu de la B.City. Era sa uit sa cobor la Ploiesti. As fi mers cu ei la Brasov. Sincer, am vorbit cu ei atat de frumos, atat de liber…S-a lasat cu dat din maini, cu franceza-engleza, discutii despre Dracula si despre vikingi, despre stilul de viata de acolo, despre tripul lor prin toata lumea, despre cum le-au fost furate portofelele si telefoanele in B.city, despre diferenta de curs valutar, monezi nationale, despre preturi la haine si la mancare. A fost o discutie fascinanta! As da orice sa mai vorbesc o data cu oameni ca ei. Desi se zice despre nordici ca sunt reci si indiferenti, nu va puteti imagina cum vorbeau cu mine 2 prieteni, o roscata vopsita si un blond cu dreadlocks tatuat din cap pana in picioare care facea asta ca meserie. Eram aproape nas in nas sa ne auzim mai bine vorbind veseli, razand, zambind. La un moment dat toti ochii din vagon erau atintiti asupra noastra. A fost extraordinar. Daca as putea alege sa fac ceva ca meserie pentru tot restul vietii, asta as face: as vorbi cu strainii. Cu nordicii mai ales. Ii ador!

Dar sa revenim la oile noastre: cum facem bani pe net? Intrebarea care ne roade de cand ne-am dat seama ca stam pe net la fel de mult cat am putea sta la un job full time. De ce sa nu facem si bani daca tot ne pierdem timpul?

Exista o multime de campanii pentru bloggeri in cadrul carora premiile sunt in produse si, mai nou, in BANI. Vezi concursul, scrii despre x companie intr-un mod atractiv si poti lua tu premiul in bani.

Castiga bani cu blogul tau chiar azi! Pune-te pe scris si ai sansa sa castigi ceva banuti. E simplu, nu? Castiga premii de 5000 lei daca ai talent la scris!

Una dintre campanii are drept premiu o tableta Allview Viva H801. Cum sa nu participi cand vezi asa premii? Inca suntem in criza si orice premiu, orice lucru venit in plus ne ajuta enorm. Vorbesc din proprie experienta aici! Daca tot stai pe net toata ziua de ce sa nu faci ceva util cu asta?

Fa bani pe net!

Stiu ca eu sunt hotarata sa fac! Multi! Pentru ca fericirea inseamna multe lucruri! Deci trebuie sa cumperi multe lucruri pentru a fi fericit!

Leave a Reply

