Lemn sa fie!


Au trecut de mult timp vremurile cand omul era multumit doar cu hrana si haine. Nevoile noastre sunt din ce in ce mai complexe si nu stiu sau nu cred ca toti oamenii isi doresc si lucruri pentru moftul personal sau obiecte decorative, dar eu una sunt innebunita dupa ele! Ador tot ce tine de design si as face orice sa am in casa fiecare camera mobilata si aranjata in stilul sau. As vrea sa am mai multe culturi in casa, dar cel mai mult imi doresc sa am in casa un parfum de “romanesc”. Avem atatea lucruri frumoase cu care sa ne mandrim, oameni talentati, pasionati, buni in ceea ce fac. De ce nu i-am face cunoscuti? De ce nu i-am sprijini?

Lemnul inseamna pentru mine viata, amintirea vietii. Imi imaginez teiul din curte de fiecare data cand plec de acasa, teiul vietii. Imi amintesc de pomii din gradina bunicii mele care sta la deal si are multe gradini in care am greblat si adunat frunza de multe ori pana acum printre chiote si hohote de ras. Lemnul inspira viata de secole, spiritul romanesc care a dainuit in pofida tuturor neamurilor straine care au vrut sa ne cucereasca si sa ne transforme in altceva. Sunt mandra de ai mei! Sunt mandra de faptul ca sunt pe jumatate munteanca si am acea inflacarare caracteristica muntencelor. Femei date dracu!

Daca acum cateva secole foloseam lemnul pentru a face barci, baricade, case, cotete, ateliere, jucarii din lemn, astazi facem mai mult obiecte decorative. Nu o sa ma leg de lemnul de foc, de cherestea, de constructii si alte asemenea. Pe mine ma intereseaza lucrurile frumoase, al caror singur scop este sa fie frumoase si care imi atrag privirea ori de cate ori trec pe langa ele prin vreun targ sau in alte locatii din oras. Lemnul este usor de sculptat fata de alte materiale cum ar fi roca sau fierul, dar mai greu de prelucrat decat lutul. Undeva la jumatate intre efemer si peren, se afla in topul favoritelor mele ca materiale. Cum sa nu te entuziasmezi, sa nu iti doresti sa ai in casa ta asa ceva cand vezi astea?

Se vede in fiecare linie, in fiecare curbura pasiunea, rabdarea, indemanarea. Transmit atat de mult daca stii cum sa asculti mesajul lemnului. Sunt fascinata. Arta ma atrage ca un lucru interzis desi nu am veleitati de artista. Nu stiu decat sa scriu si nici asta nu fac cum trebuie. Am multe de invatat si atat de putin timp.

lemn1

De cand imi doresc un balansoar…Am zis vara trecuta ca imi iau si nu am mai ajuns sa cumpar. Obiectele de talii mari din lemn au preturi piperate. Merita pentru cat efort se depune pentru a obtine un lucru estetic, dar si util. Ce as mai citi intr-un astfel de balansoar.

Pentru ca sunt o fana inraita a cosmeticelor si bijuteriilor mi-as lua aceste cutiute. Sunt atat de fascinata de modul in care sunt realizate si de pictura de pe ele incat le-as lua nuai de frumusete. Da, am ceva pentru cutiute in general .

Nu mai zic de carti sau de agende cu coperti de lemn. Sunt superbe!

Intr-o camera mi-as pune numai mobila vintage in genul celei de mai jos. Lemn si trandafiri, ce poate fi mai frumos de atat?

Unii artisti lucreaza chiar la cuiere de lemn. Lavanda, ma omoara parfumul si culoarea albastruie. Nu mai zic ca mereu am visat sa ajung pe Coasta de Azur din Franta. Nu m-as mai intoarce de acolo! Clar!

Pentru mine natura inseamna arbori, mareti, falnici, cu crengi care ajung la cer, cu frunze care noaptea respira viata si care cresc pe noapte ce trece din mugurasi in frunze mari. Copacul vietii este in conceptia mea un tei. Teiul din curtea mea! Uita-te la pozele astea si zi-mi tu ca nu am dreptate!

E o placere sa stau vara in curte la umbra lui care se intinde pe jumatate de curte si sa ii miros parfumul de vis cand e inflorit pana in varf. O strada intreaga miroase a romantism. si poezie. Oamenii vin sa imi ceara flori de tei. Eu le zic ca pot sa adune. Nu are cine sa culeaga pentru noi. E periculos sa te urci in el mai ales ca are crengi subtiri.

Am gasit la plantwear cateva ceasuri traznet!

Cum sa nu iti placa frumusetea asta mica?

Ceas lucrat manual, finut si elegant, mie mi se pare un accesoriu de nelipsit din garderoba business a oricarui barbat! Denota clasa si rafinament!

Il puteti vedea mai bine aici.

Sincer as purta si eu un asemenea ceas. De ce? Pentru ca imi place la nebunie ideea! Pentru ca denota eleganta si unicitate! Pentru ca e ceva nou si incitant! Timpul se scurge incet in lemn. Nu ai vrea sa-ti gravezi bucuriile in lemn? Eu da!

Ceasul merge de obicei cu ochelari de soare, dar eu nu port ochelari de soare. Nu mai zic ca pe plantwear au ochelari de lemn! E de la sine de inteles asta! Cand creezi valoare si unicat, creezi mai multe tipuri de obiecte! Au 4 serii de ochelari de soare: seria Classic, Cool, Fresh si Lans. Fiecare serie e disponibila in 4 nuante.

Fresh Mahogany Grey 2

Mie imi place seria Fresh!

Tie iti place lemnul?

Leave a Reply

