Laptop nou la fiare vechi


A se lua un laptop nou-nout infasurat in entuziasm si emotie. Se duce acasa cu grija si sentimentalism ca oul de Pasti. In autobuz m-am urcat pe locurile de sus si am pus cutia la stanga mea, in acel spatiu ramas liber si neatins de rautatea omeneasca. Ma uitam la el ca la portofel, sa nu dispara!

Ajunsa acasa l-am instalat si a inceput folosirea intensiva. Ora dupa ora, zi dupa zi.

Dupa 1 an de utilizare mai mult de 13 ore pe zi l-am facut praf.

Vorba mamei: tot calculatoarele erau mai bune! Sa-ti bagi piciorul in el de laptop slabanog! Asa ii zice ea pentru ca e subtire.

Adevarul este ca ea nu stie de cate ori era sa-mi bag piciorul la propriu in laptop. Doar il tin pe covor, langa pat, in dreapta. De cate ori l-am ocolit cu piciorul instinctiv. De si mai multe ori m-am dat jos cam aiurea pe la capatul celalalt al patului de teama sa nu trezesc in tipete “odorul”. Mai degraba tipetele ar fi fost ale mele. Imagineaza-ti sa ma fi trezit buimaca, cu un picior infipt in laptop. Sa tip de picior sau de laptop?

Ce-mi mai trebuie un laptop uzat care se blocheaza si se incalzeste dupa 2 ore de utilizare cand cei de la PCMADD au sistemele All in One PC?

Uite si tu aici sisteme care nu ocupa nici mult spatiu, mai sunt si performante:

pc

 

Cum sa nu iubesti frumusetea asta de pc?

Pe mine designul ma omoara. Cand ma uit la imaginea din stanga ma gandesc la Iphone si tableta, so slim, so beautiful. Nu numai ca arata bine si ca mi-a luat 10 min sa-mi dau seama unde e hardughia de unitate, e incorporata, dar uite si ce specificatii tari are:

Frapant de zvelt
Având o grosime de mai puţin de o jumătate de inch, Inspiron 23 este incredibil de subţire. Acest desktop all-in-one de 23 de inchi este o soluţie elegantă pentru orice încăpere din casă. Configuraţia comodă cu un singur cablu elimină dezordinea supărătoare, ca să aveţi spaţiu de mişcare. Chiar şi porturile sunt încorporate în bază, ca să nu mai aveţi grija cablurilor care atârnă din monitor.

Realizat cu măiestrie
Inspiron 23 are textură de calitate superioară prin noul design deosebit din aluminiu şi oţel. Iar acest PC cizelat poate deveni punctul de atracţie al oricărei încăperi, ieşind în evidenţă prin finisajul cu strat de argint şi muchiile netede.

Afişaj fascinant
Vizualizaţi un colaj de fotografii de familie sau faceţi actualizări pe reţelele de socializare pe afişajul de 23 de inchi cu rezoluţie Full HD (1080p) şi ecran tactil, care oferă spaţiu suficient pentru redarea în flux a conţinutului video.

spef

spef

spef

Cat urasc unitatile de pc…Mari, zgomotoase, mereu gata sa se umple de praf. Faptul ca oamenii astia au scapat de unitate mi se pare incredibil, un progres notabil care ne face tuturor viata mai usoara. Iti dai seama? Poti sa pleci cu el oriunde, exact cum ai face cu un laptop, doar ca nu e la fel de fragil ca unul si sigur e mai performant! Nu imi vine sa cred ca ca s-a creat un pc cu formatul, statura mica a unui laptop, dar cu performantele unui PC. Il poti plia si baga intr-o geanta. Ia-l cu tine oriunde!

PC-ul care mi-a placut mie este aici. Cand voi avea un job full time, si voi avea in curand, o sa economisesc pentru a mi-l lua! Promisiune facuta mie insumi!

Cu laptopul vechi nu stiu exact ce o sa fac. Probabil o sa-lpun intr-o cutie undeva unde sa nu-l mai vad in fiecare zi. Out with the old!

 

 

Leave a Reply

