Fugi cu mine in Algarve?


Am vorbit cu tine de atatea ori. Imi stii cele mai ascunse secrete. Ma placi asa cum sunt si asta ma face sa simt ca am aripi sa zbor.

Te iubesc pentru felul in care ma faci sa ma simt, tu ma iubesti pentru ceea ce sunt.

Am indurat atat de multe, m-am schimbat atat de mult si vreau sa fac atat de multe, sa ajut oamenii de pretutindeni…Ma crezi? Ma vezi facand asta?

Ma stii cum sunt. Am rani pe spate pe care le ascund cu creme frumos mirositoare. Seara tu ma dezbraci, le mangai, le saruti si ma imbraci pe loc in bratele tale. Iubirea ta imi tine de cald. Iubirea ta ma face libera, ma face sa ma simt mai putin cu mine si mai mult cu cineva. Mi-e bine. Nu as mai pleca din bratele tale iubitoare, buzele tale ma alina si visez destul de des cu si pentru tine. Lumea e ea. Lumea ma vrea singura. Pe tine te vrea sarac. Hai sa le facem in ciuda impreuna! Hai sa fim bogati si impreuna fericiti!

Hai sa-i lasam in urma! Nu merita!

Daca ti-as cere-o aici si acum, ai fugi cu mine in Algarve?

Hai sa ne casatorim! Stiu ca nu ai bani si nu iti cer nimic. O sa-mi iau eu un inel sa para fancy si o sa mint cel mai frumos posibil ca mi l-ai daruit tu. Am niste bani pusi deoparte. Putem sa ne casatorim acolo. Nici rochie nu imi trebuie, am una veche draguta. E perfecta!

Pe tine sa te am alaturi!

Am gasit orasul asta minunat. Faro din Portugalia, in regiunea Algarve. Nu-i asa ca suna minunat? Pare ca din povesti, uite aici in poze:

Nu-i asa ca e minunat?

Nu as mai pleca de acolo.

Am sta pe plaja toata ziua, ne-am racori intr-un dus in hotel si seara am pleca spre far.

Am fi nebuni si tineri si indragostiti. Nu ne-ar sti nimeni aici si am face doar ce ne-ar place. Am face dragoste fierbinte ca dusul de seara si am vorbi, am rade, am fi noi amandoi si ne-ar fi bine asa. O saptamana departe de cunoscuti, de job, de stres, de rude. Doar noi si puiul iubirii noastre ce poate s-ar naste.

Stiu despre mine doua lucruri: ador marea si te iubesc pe tine. Nu e nevoie sa sap mai adanc de atat. E tot ce am nevoie sa stiu pentru a fi fericita. Am fi tineri, liberi si indragostiti. Ca in prima clipa cand m-ai vazut si cand eu am stiut cine esti si ce imi poti oferi. Sufletul tau era cel mai dulce lucru pe care il puteam dori.

Ne cazam la Auramar. E cel mai dragut hotel pe care l-am gasit. Cei de la aero Travel fac o treaba minunata si sunt sigura ca totul va fi nu ok, ci de vis. De la o agentie de top nu te poti astepta la altceva. Poti citi aici ce ofera in pretul ala. O sa intelegi de ce vreau acolo!

aur

Faro Arco da Vila

In Faro iti poti petrece timpul in multe feluri. Se organizeaza evenimente variate.

Medieval-Festival-of-Sines

Spune-mi ca nu ai vrea sa ma vezi imbracata asa tinand cont de cat de mult iubesc anticul si vestimentatia de acum muuuult timp.

Autódromo Internacional do Algarve(Algarve Motor Park), langa Portimao, a avut primul eveniment in octombrie 2008 cu Campionatul Mondial de Superbike si un calendar de evenimente sportive. Mai sunt campionate de Powerboat, raliuri cu masini, evenimente motocross, navigatie si golf. Regiunea sarbatoreste distractia cu festivaluri : Mardi Gras( de obicei in luna februarie) are carnavaluri in toata zona, cele mai spectaculos fiind in Loule; Ziua Eliberarii(25 aprilie) celebreaza incheierea dictaturii in Portugalia; festivaluri medievale au loc in Silves, Lagos di Castro Marim; faimosul Festival al Sardinelor din Portimao, dar si Festivalul fructelor de mare din Olhao. Pe perioada verii sunt concerte in aer liber, petreceri pe plaje, festivaluri de jazz.

Festival da Cerveja este un eveniment inchinat berii, tinut vara.

Poti juca golf, asta nu ma intereseaza, dar noptile albe…Hmmmmm, cate as vrea.

Albufeira-Day-Night-Party

Cel mai cunoscut club din Albufeira sau chiar din Portugalia este in afara orasului, la jumatatea distantei de Vilamoura. Kadoc poate primi pana la 7000 de oameni, are 5 ringuri de dans si o terasa ce imita o gradina tropicala. Acesta atrage in mod regulat DJ de renume din toata Europa.

Un alt club foarte popular si aglomerat in noptile de vara este clubul Kiss. Acesta are doar 3 ringuri de dans, insa este un rival de temut pentru Kadoc.

Zona de promenade cu tarabe de suveniruri, baruri și restaurante atrage localnici cat si turisti prin diversitate si unicitate. Vacanta nu trebuie sa fie lipsita de o vizita si la  Lipstick Rock Cafe, Sir Harry, Trepte, JC, Havana șau Piccadilly. 

Nu o sa-ti mai umplu capul cu cat de multe lucruri sunt de facut in Faro, ci doar o sa inchei cu unul care mi se pare cel mai spectaculor, cel mai frumos:

watersports-algarve

Stii cat imi place apa! Cu tine as incerca orice.

Surfingul este principalul sport cu  placa si, desi este practicat de secole, aceasta nu si-a pierdut deloc farmecul. Niciun alt sport nautic nu permite practicantilor sa simța puterea si frumusetea oceanului asa cum o face surfingul. Algarve ofera unele dintre cele mai bune locuri de surf din Europa datorita numarului mare de plaje si golfuri protejate de vant, climatului cald dar si curentilor atlantici pe tot parcursul anului.

Vara este perfecta pentru surferii incepatori si intermediary  deoarece curentii nu sunt  foarte puternici, iar iarna este cel mai bun anotimp pentru surferi experimentati cand valurile sunt puternice, inalte de aproximativ 7-8 metri iar apa are temperaturi confortabile. Coasta de Vest este cea mai buna pentru a lua cursuri de surfing, aici regasim statiunile Albufeira, Praia da Rocha, Portimao, Alvor și Lagos.

Acum zi-mi ce crezi? Iti place?

Eu sper ca da pentru ca m-am straduit sa iti fac cea mai frumoasa prezentare ever!

Sa ne iubim, zic!

 

 

Leave a Reply

