Imi iei husa?


Hei,

Stii ca mi-am luat de o luna alt telefon, nu? M-am dat pe Xperia mai nou. Luasem alt telefon care nu a mers prea bine si l-am dus inapoi. Incepe sa-mi placa politica emag-ului de returnare a produsului daca in 30 zile nu iti place sau nu iti merge produsul cum iti doreai.

Telefoanele de azi nu mai sunt atat de rezistente la socuri, caderi si alte mijloace de deteriorare. E un gest periculos sa iti porti telefonul fara husa. Unii ar zice chiar impertinent. Eu nu sunt de acord cu husele care acopera in totalitate telefonul incat il fac de 2 ori mai gros decat era si nici nu stii ce marca e. Vreau ceva slim, finut, elegant, eficient, de calitate. Daca tot mi-am luat telefon singura, nu-mi iei tu husa? M-am si documentat si stiu ce vreau!

Am gasit huse de telefoane pe eastcom.ro. Am cautat husa Ringke Fusion pentru Xperia si am gasit mai multe modele. Mi-a atras atentia modelul urmator:

folie

folie1folie2

Husa de protectie Ringke Fusion Sony Xperia Z5 Compact hibrid usoara si subtire tip BUMPER, cu margini din TPU moale si spate din policarbonat dur perfect transparent. Eleganta si sigura, nu modifica aspectul telefonului. Gratuit folie de protectie display.

Are un design amazing si un pret mic-mic! Eu sunt deja convinsa de husa asta si o pun chiar acum pe wishlist!

 

Leave a Reply

