Puhoi de carti


De ceva timp nu mai gasesc timp sa citesc. Cand mergeam cu trenul zilnic am citit 3 carti usurele in 2 saptamani. Citeam exclusiv pe tren. In metrou nu am tupeu ca e prea mare inghesuiala si mi-e ca o sa cobor gresit. Intr-o zi ii explicam unui tip pe harta metroului unde sa se duca si ce metrou sa ia pentru Grozavesti si era sa nu mai cobor in Dristor. Am fugit pe usi exact inainte sa se inchida. Sunt placut surprinsa sa vad ca in Bucuresti 70% din oamenii de pe metrou citesc, iar in tren situatia e si mai insorita de atat. Daca in Ploiesti sau in S city esti privit ca un paria, o ciudatenie a naturii daca esti vazut citind, in Bucuresti ma simt chiar in largul meu. E placut, reconfortanta, extraordinar chiar sa ajungi intr-un loc in care sunt multi oameni ca tine.

Cu atatea campanii dezvoltate si raspandite online lucrurile s-au schimbat enorm in ultimii 3 ani: oamenii sunt de 2 feluri – foarte destepti si foarte prosti. Cei destepti se dezvolta intr-un proces continuu si egal dispus in timp, pe cand cei prosti sunt ignoranti si puterea lor sta in vorbele grele pe care le spun oricand, oricui despre cei din cealalta categorie.

Imi place sa cred ca nu am fost niciodata ignoranta si ca ma dezvolt zilnic. Inca ma mir si ma rusinez cand cineva imi spune cat de desteapta ma crede. E ciudat. Ciudat pentru ca eu consider ca am multe de invatat si ca deocamdata nu stiu nimic sau stiu 1% din variate domenii.

In ultimele saptamani mi-am imbogatit biblioteca prin diverse moduri cu carti cel putin interesante, zic eu.  Pozele pot spune cat o mie de cuvinte, deci, poze sa fie:

La un concurs am castigat Orase de hartie de John Green. La conferinta pentru tineri sustinuta de Daria Mateescu am castigat o carte despre islamism si americanism.WP_20160412_13_22_24_Pro

Prin intermediul site-ului Booksharing am primit la schimb cartile de mai jos. Astept inca una.

WP_20160412_13_21_41_Pro

Unchi-miu a luat niste carti de la un om din oras si eu m-am infipt in ele sa vad daca e ceva interesant. Sunt niste autori de care am auzit. Planuiesc sa citesc Mandrie si prejudecata cat de curand si mai am vreo 4 pe lista to read!

WP_20160412_13_19_28_ProWP_20160412_13_19_20_ProWP_20160412_13_19_13_ProWP_20160412_13_19_03_ProWP_20160412_13_18_37_Pro

Si cireasa de pe tort la final: my best friend mi-a daruit urmatoarele carti nou-noute. Mi-a facut o mare bucurie cand am vazut ca s-a gandit la mine si le-am pus laloc de cinste in biblioteca. Nu luati in seama icoana din biblioteca. Mom’s responsable!

WP_20160411_21_14_48_Pro

Pana data viitoare: spor la lectura si la cat mai multe carti bune! 😉

WP_20160411_14_56_26_Pro

Ps: mi-am descoperit o noua pasiune – fotografia! Terorizez orice lucru/fiinta draguta/interesanta!

Leave a Reply

