La dreapta, testarea!


Pentru cei care nu il stiu pe Marius Calugaru este bloggerul de pe blogatu.ro. Imi place ceea ce face pentru ca scrie bine, ofera calitate cititorilor sai si este o persoana de incredere.

Desi in general promovez poezia, anticul, lucrurile vintage, imi place sa fiu la curent cu noile gadget-uri. Sunt fascinata de tehnologie si as vrea sa am cele mai noi, cele mai bune device-uri. Tot timpul meu liber il petrec la laptop, deci e normal sa vreau sa fiu informata de toate aparitiile si senzatiile zilei!

Mai nou Marius a lansat o emisiune in care vorbeste despre produsele pe care le testeaza. Va publica un video saptamanal. O puteti viziona aici. Marius posteaza si promoveaza aceasta emisiune atat pe blogatu cat si pe testarea.ro. Il incurajez sa continue pentru ca ideea de recenzie video e noua si mi se pare inedita. Adica poti asculta ce are omul asta de zis in timp de mergi cu trenul, scrii un articol, citesti ceva sau pur si simplu rupi Facebookul de plictiseala in scroll-uri infinite.

testarea1

Pentru alte review-uri:

Casti Bluetooth Vetter ClearSound: https://www.youtube.com/watch?v=elTy-0i47LQ
Poti da follow canalului TestArea aici!
O seara excelenta!

 

Leave a Reply

