Ce fac fetele cand se rasfata?


Ce sa faci cand te simti stoarsa de energie? Cand timpul te fugareste si te lasa lata pe un pat prea mare?

Hai sa-ti zic ce fac eu pentru a-mi recapata puterile si pofta de viata.

Ma dezbrac de griji si ma cobor intr-o apa fierbinte ca sangele clocotind. Ma afund in apa parfumata pe fundal de muzica relaxanta, ma las pe spate sa uit de ziua de maine, inchid ochii sa nu imi mai vad oboseala. Spal fiecare particica de corp cu atentie, cu gel de dus parfumat in arome florale sau de fructe. Cateodata folosesc si clasicul sapun. Ma imbrac in lenjerie proaspat spalata si intr-un halat de baie pufos. Ma dau cu lapte de corp si parfum, crema si ulei de struguri. Imi aranjez parul intr-un coc lejer si uit ca maine ma duc la job.

Imi fac un ceai bun si imi ung cateva felii de paine. Le aduc in camera mea. Iau cateva fructe si le pun pe o farfurie pe lada patului, la stanga capului meu. Iau laptopul si pun un film vechi din cele 100 filme preferate. Imi iau ceaiul si ma afund in plapuma pufoasa.

Daca e zi ma duc la epilat sa ma simt frumoasa si atragatoare. Urasc parul de pe corp. Creste prea repede. Pe cap e o placere sa ma tund si sa il vad cum revine la lungimea initiala de fiecare data mai frumos, mai matasos, mai stralucitor.

WP_20160318_20_58_46_Pro.jpg

Rasfat…Apa, produse feminine, fructe, ceai, ciocolata, masaj, plimbari, o carte buna, un pahar de vodka, cu suc de mere, soare si mare, aer curat, familie, conversatie. Rasfatul trebuie sa ma ajute sa-mi eliberez mintea de griji si sa ma simt ca noua pentru a fi o eroina a doua zi. Am nevoie sa ma pierd in imbratisare calda, stransa, iubitoare, in piele fina sa ma regasesc. Inchid ochii si visez la pieptul unui iubit puternic si dragastos.

Rasfat inseamna balsam pentru simturi, un nou inceput, dezbracare de haine vechi, de obiceiuri uzate. O noua zi incepe si tu iti faci o noua viata in fiecare zi de MAINE.

Leave a Reply

