Cumparaturi online


I-am comandat de curand iubitului meu o pereche de jeansi din colectia Tommy Hilfinger.

Comanda am depus-o online din scaunul meu de birou de acasa, iar produsul a sosit destul de repede la domiciliu.

In ultima perioada tin sa va marturisesc ca am inceput sa fac comenzi online, am devenit pot sa spun o fana a cumparaturilor online.

Acest lucrul se datoreaza programului meu foarte incarcat de la serviciu care imi mai lasa foarte putin timp si pentru alte lucruri, asa ca fara prea mult stres am inceput sa ma documentez de unde pot face cumparaturi online, astfel incat ceea ce comand sa se si nimereasca cu produsul afisat, sa fiu multumita de calitate si de asemenea sa existe si posibilitatea unui retur in cazul in care nu corespunde marimea.

Asa am aflat de minunatul site answer.ro de unde pot achizitiona atat pentru mine cat si pentru iubitul meu deoarece site-ul este destinat atat femeilor cat si barbatilor.

Aici am vazut ca un brand pe care eu una il ador si anume tommy hilfinger isi expune productiile aici, si am fost destul de entuziasmata incat am si vorbit cu voce tare, tommy hilfinger pe answear.ro.

Asa ca am inceput sa fac cercetari si explorez site-ul, apoi am decis sa fac comanda pentru o perche de jeansi care sunt cnfectionati din bumbac 98% si elastan 2%, modelul este confectionat din denim ceruit cu fason straight si cusaturi decorative, blugii au fost perfecti si au corespuns intocmai cu descrierea producatorului.

 

Am fost putin surprinsa sa descoper si incaltaminte pe answear.ro, foarte multe modele de pantofi si sandale sunt afisate aici si doar asteapta sa fie adaugate in cosul de cumparaturi de catre noi femeile care niciodata nu ni se pare ca avem suficiente perechi de pantofi, iar o pereche in plus va fi cu siguranta bine venita!

Leave a Reply

