Prima poza din istorie


A trecut mult timp de cand am scos la imprimanta prima poza. Eram atat de entuziasmata sa am un asemenea electronic in casa mea. Aveam un Lexmark pe care mi l-am luat odata cu primul calculator. A fost un moment important din viata mea. Eram foarte mandra de ce aveam si nu stiam ce sa fac prima data cu ea.

Dupa ce am instalat-o am inceput sa o testez, deci prima copie xerox pe care am facut-o era coperta cartii de povesti de Ispirescu. Apoi am printat un wallpaper. Era o mare realizare! Eram foarte incantata sa trag la xerox paginile din critici, sa scot referate si poze pentru ce mi se cerea la scoala. La urma urmei clasa a IX-a inseamna inceputul unui morman de dosare si pagini imprimate. Pentru o vreme nu am dus lipsa unui xerox din zona liceului. Asta pana mi s-a stricat imprimanta si a trebuit sa fac drumuri dese la xeroxul din spatele scolii pe al carui patron l-am umplut de maruntis in repetate randuri.

Anyway, cei de la Canon au o super-imprimanta care vine la pachet cu un termen de garantie prelungit si alte caracteristici trasnet!

Campania “Canon Cashback plus 3 ani garanție” este valabilă în perioada 01.03.2016 – 30.06.2016. Canon pune la dispoziție o serie de produse pentru care cumpărătorii vor primi înapoi o sumă de bani, plus o garanție extinsă cu o durată de 3 ani. Produsele aflate în promoție aparțin în special gamelor MAXIFY și i-SENSYS, ce conțin echipamente pentru imprimarea, scanarea și managementul documentelor, dedicate în special segmentului de companii mici și mijlocii. Lista produselor aflate în promoție poate fi consultată aici http://www.canon.ro/officewarrantypromotion/.

Pentru cei care vor sa printeze fericirea si clipele sale rare si deosebite, recomand Canon!

6 thoughts on “Prima poza din istorie”

Leave a Reply

