Produsele mele Secom #buzzstore


Zilele trecute m-am inscris la o campanie pe Buzzstore pentru testare de cosmetice. M-am mai inscris eu la astfel de campanii, dar nu am fost selectata. Sincer, nu credeam ca o sa ma aleaga. Am primit un telefon si am stabilit in ce zi si la ce ora sa ma duc la magazinul Secom din Ploiesti sa imi ridic pachetul. Citisem conditiile si credeam ca pachetul inseamna ca ofera aceleasi produse tuturor participantilor la campanie.

Dupa lungi cautari in oras, pentru ca nu stiu prea bine acea zona, am gasit magazinul. Micut, amenajat prietenos, m-a surprins sa gasesc inauntru o tipa super prietenoasa care mi-a oferit o multime de informatii despre cam toate produsele de la raftul de dermato cosmetice. Eu am probleme cu acneea. Am un ten mixt cu predispozitie de ingrasare. Sunt alergica la praf si la polen, porii mi se irita foarte repede. Am cearcane imense pe care nu reusesc sa le acopar cu nimic oricat as incerca.

Imi pare rau ca nu m-am gandit sa fac poze inainte sa folosesc produsele. Asa as fi putut demonstra ca functioneaza. Mi-am luat ulei de samburi de strugure de 450 ml, crema cu vitamina E si sprayul cu acid salicilic.

M-am dat cu ulei cand am ajuns acasa si ma bucur ca imi face pielea catifelata, mi-a ascuns cearcanele si imi luceste pielea. Sprayul imi usuca acneea in maxim o ora de la utilizare, iar crema imi hraneste tenul. Mi s-a reprosat odata ca am pielea aspra, obrazul aspru. Cosmeticiana imi tot zice ca am pielea pe maini si picioare uscata si sa ma dau cu o crema de corp. O sa incerc sa ma dau cu uleiul asta. Imi place ca o picatura se intinde pe piele si ramane si pe degete cat sa il mai intinzi o data.

Nu ma pricep sa recenzez cosmetice, produse in general, dar ma bucur ca am avut sansa sa testez aceste produse si sa fac parte dintr-o campanie la nivel national. Produsele de la Secom nu au cele mai accesibile preturi, puteti gasi produsele mele aici: uleiul, sprayul si crema, dar sunt foarte bune. In pachetul de la Secom am gasit un bol pentru pregatirea mastilor si e exact ce-mi lipsea. Am o multime de plicuri acasa pentru masca de argila. O sa il incerc in curand. De asemenea am de impartit 10 vouchere de 25 lei si brosuri cu informatii despre produsele Secom.

O sa pun cateva poze de azi dinainte si dupa folosirea uleiului.

WP_20160310_13_40_34_Pro

WP_20160310_13_41_21_Pro

WP_20160310_13_47_59_Pro

Multumesc Buzzstore si Secom pentru aceste produse!

5 thoughts on “Produsele mele Secom #buzzstore”

  1. Eu sunt mai entuziasmata de uleiul de samburi de struguri. Pielea mea este foarte sensibila si fac alergii/ acnee de la diverse creme, dar uleiul imi face pielea mai fina si o hidrateaza in profunzime. L-am incercat si pe par si pe piele si face minuni. Am pielea foarte uscata si vantul ma omoara zilnic.

Leave a Reply

