La multi ani, femeie!


Ti-as fi cumparat toate florile din piata daca nu eram asa zgarcita. Ti-am luat doar una.

Te-as fi strans in brate mai des daca nu eram asa rece si dezamagita. Te mai flocosesc din cand in cand exasperandu-te. Si pisica simte la fel.

Te iubesc! Mai mult decat iti poti imagina. Mai mult decat te astepti. Mai mult decat crezi ca meriti.

Sa plec undeva intre straini m-a facut sa vad cat de multe lucruri faci pentru mine in fiecare zi. Cat de rasfatata sunt si acum la 23. Eu nu muncesc pe acasa, imi pica mainile daca imi dai matura, dar fac alte chestii. De exemplu iti cumpar mancare, vesela pentru noua bucatarie, iti platesc facturi si iti iau cadouri. E si asta ceva, nu?

Oriunde am fost si mi-a fost greu am stiut ca o singura persoana nu imi va da ocupat niciodata. La 6 dimineata sau la 12 noaptea, te trezeam din somn sa-mi fii alaturi cand inotam prin zapada spre birou. Ti-am plans in telefon si am simtit cum vorbele tale ma imbratisau cand aveam atata nevoie. In lift cu toate bagajele, cu el in picioare, am alunecat incet pe podea si am inceput sa plang in hohote. Mi-am permis sa fiu slaba, sa ma descarc. Am iesit cu toate bagajele de gat, de cap si plangand impingeam usa de la intrare. Acasa e cel mai bine. Multumesc ca ma astepti si ma primesti de fiecare data.

Dar postul asta nu e despre tine. E despre iubirea pe care o port eu persoanelor care ma ajuta, ma indruma, ma accepta si ma schimba in mai bine zi de zi.

Am inteles multe in ultima vreme. Prea mult timp liber sa ma gandesc la tot ce imi lipseste.

Cu pielea pe pieptul lui slab, vedeam in oglinda cum imi mangaia spatele incet. Suav, dulce. Ce bine e si…Am avut un deja vu. WTF? Asa imi facea si el? Cum am putut sa uit asta? Ma ridic si il privesc: degeaba, nu e cine trebuia. Cu 10 ani mai putin decat tine nu stie nimic despre nimic. Si imi place asa. Nu ma pot abtine sa-l jignesc ca pe tine nu pot sa te urasc. Nu te mai iubesc,s-a dus…Dar nici nu pot uita cine esti si cate simt, simteam pentru tine. A ramas doar respectul, dorinta de a-ti multumi pentru toate cate m-ai invatat cu rabdarea ta infinita, marginita doar de accesede furie. Aceeasi piele alba, acelasi par, aceiasi ochi incredibili, acelasi buze si o gura mare.

Am inteles ce inseamna viata si munca intr-o companie, sa traiesti printre straini si cat de singur te simti, cum te macina pe dinauntru. Vrei pe cineva sa te stranga in brate doar sa nu te mai simti singur si rece. Accepti orice. Nu e solutia permanenta, o stii sigur. De aia ochi verzi nu m-au alinat niciodata, m-am simtit mai singura ca oricand. Ciudat e ca ochii aia mincinosi si idioti mi-au zis ca ma iubesc si pareau sinceri. M-au sarutat dulce in timp ce stateam de lemn. Cum sa faci baie cu cineva si sa nu-l atingi? Sa nu simti nevoia sa-l atingi, sa-l saruti, sa fii o stana de piatra? In spatele meu in oglinda m-a obligat sa ma privesc si sa vad cat de frumoasa sunt. Am palit pentru cateva secunde, era singura faza artistica si romantica pe care mi-a facut-o. S-a oprit din drum si mi-a zis ca ma iubeste. M-am intors cu fata spre el si zambind ca o scarba i-am zis “stiu”. Am plecat incet. Stiam ca sunt singura oricate “te iubesc”-uri mi-ar zice.

De ce ai fata asta dezamagita?

Nu am fata dezamagita. Pentru ca tu nu o faci ca el si ma simt obligata sa astept sa termini sau sa te enerveze tacerea mea indeajuns. Pentru ca imi vine sa plang, idiotule. Ma simt folosita si goala de emotii. Nu o sa mai simt niciodata nimic.

M-am intalnit cu unul. Semana cu un tip de care mi-a placut de cand eram mica pentru mai mult de 5 ani. Nu puteam sa-l privesc in ochi. Doar cu tine o puteam face fara sa ma pierd. Sunt rea, sunt rece, sunt ambitioasa si el crede ca toate astea sunt de bine. Nu intelege ca urlu aruncand cu farfurii in barbati sa inteleaga ca nu mai vreau sa sufar, sa ma rupa unul in bucati ca asa are el chef. Am trait mereu cu spaima ca esti prea bun pentru mine si ca te vor descoperi altele si o sa se bata pe tine. Nu pot sa ma indragostesc de altul. Sunt slaba, sunt vulnerabila, scuturile jos,tremur de frig. Nu pot sa imi pierd concentrarea pentru un tip care are de oferit mai putin decat aveai tu. Nu vreau sa fiu pe locul doi. Nu imi ajung firmiturile din tine. Nu merit asta!

Puteam sa avem 7 ani impreuna si azi probabil ca ne certam pentru ca nu mi-ai fi luat nimic si te-ai fi purtat aiurea toata ziua. Puteam sa avem 3 ani impreuna. Am fi facut dragoste pe aroma de vodka si lumanari parfumate. Ti-as fi zis ca te iubesc si mi-ai fi raspuns gafaind la fel. Am fi putut avea 2 ani impreuna. Am fi stat in cada povestind ce am mai facut de cand nu ne-am vazut. Mi-ai fi gatit. Am fi vorbit pe canapea si am fi facut dragoste pana as fi ramas fara voce si tu erai lac de transpiratie. Ti-as fi sarut buzele subtiri si ti-as fi muscat gatul. Am fi adormit imbratisati. Mereu ma acoperi cu patura si ma strangi in bratele imense. Inca imi amintesc. Vad totul de parca as fi acolo, o fantoma plutind pe tavan. Doar fata nu ti-o vad. Am fi putut sa fim fericiti cucerind lumea intreaga. Too bad we’re stuck in this money world.

In schimb e 12 si stau in pat, in plapuma pana la piept cu laptopul pe picioare ascund melodii de suflet in franca, gandindu-ma ce o sa fac azi si ce dracu fac maine?

LA multi ani femeilor din vietile noastre: mamele, surorile, prietenele, matusile, bunicile, simplele necunoscute care sunt eroine fara ca noi sa o stim. Pentru ca pun suflet in tot ce fac. Pentru ca, cresc frumos baieti care iubesc fara sa o stie si invata alte fete cuminti sa faca dragoste desi il numesc sex. Pentru ca au grija de baieteii din viata lor indiferent ce varsta au. Pentru ca dau bucati din inimile lor oricui pare ca merita. Pentru ca am vazut atatea eroine fara printi sa le sprijine de m-am saturat. Ce folos sa fii formidabila daca esti singura si-n noptile reci cand plangi pe perna ta nu te stie si nu te alina nimeni?

Tipul asta ma omoara de vreo 4 zile incoace. Bubui geamurile cu basul. Ador rrrr-ul din toate cuvintele sale. Danseaza ca un nebun si face teatru, e extraordinar! Il ador! Daca as avea vreodata un sot as vrea sa fie la fel de “de atmosfera” ca el. E genial! Dupa cateva pahare am face atmosfera impreuna la orice petrecere. Stie sa faca teatru, arta din muzica sa. Se vede din videoclipurile care vizeaza teme precum lipsa tatalui, cancerul, betia sau inselatul, admiratia pentru o femeie, iubirea pentru o femeie, plictiseala si moartea psihica din marile companii, mersul la intalniri si dezamagirea din spatele fiecarui barbat, dependenta de retele sociale, fuga ca ritm al vietii cotidiene, evolutia umana si involutia si nu in ultimul rand: dansul si muzica drept drog sufletesc. Mi-a facut zilele mai bune zilele astea!

Leave a Reply

