Daca ar fi ultima noastra seara


Daca ar fi ultima noastra seara as savura-o pana la final. Ti-as fuma tigarea si ti-as sufla fumul inecat in gura inainte sa te sarut. Te-as trage de par si ti-as musca buzele subtirele preluand pentru poate prima data controlul.

As manca la masa cu tine bunataturi, as vorbi cu tine in brate, ti-as povesti ce am facut de un an jumate incoace si cate am invatat. Te-as intreba ce s-a schimbat in viata ta si as dormi ca un copil razgaiat in bratele tale lungi, albe, perfecte.

Te-as saruta ca si cum ar veni sfarsitul lumii si ti-as lasa urme pe gat ale setei de sangele tau albastru spre negru. Te-as tine de maini si te-as devora intreg si viu. Ti-as spune si arata cat de dor mi-a fost de sangele tau fierbinte ca lava si de ochii aia negri pe care i-as mangaia sa ma tii minte.

Ti-as spune multe si ti-as da de inteles destule, dar timpul e scurt. Viata trece pe langa noi in goana catre bani.

Ai cearcane…

Crezi ca numai tu ai griji?

Aburii fierbinti s-ar ridica valuri valuri din pielea noastra inmuiata si am povesti pana in zori.

M-as trezi la fel de singura si de ingrijorata ca ieri si ca alaltaieri. O noua zi incepe si gandul mi-e din ce in ce mai rar la tine.

E un om in tren care seamana enorm cu tine si zilele trecute l-am auzit razand. Mi-a stat inima in loc crezand ca e rasul tau un pic mai matur, mai in varsta. Nu inteleg de ce il vad in fiecare zi. Cand cred ca iti uit chipul apare el si ma da peste cap.

Ti-as zice ca mi-e dor de clipele de liniste, de conversatiile noastre cel mai mult. Mi-e pur si simplu foarte dor sa vorbesc cu cineva destul de destept sau capabil sa imi dea un sfat bun, ca si cum ii pasa de mine.

Tii vreun pic la mine?

Normal ca tin. Imi pare rau daca nu ti-ai dat seama pana acum. 

Mi-e dor de oameni cu suflet, de oameni carora sa le pese de mine si care sa ma intrebe daca ma simt bine. Care sa ma sune sa ma intrebe ce fac si carora sa le fie dor de mine, care vor sa ma vada din cand in cand.

Am cunoscut oameni la fel de buni ca tine si oameni mai rai. Am multe sa-ti povestesc, dar nu se poate. Mi-e interzis sa te vad, sa te sarut, sa te simt si e groaznic in fiecare moment cand imi amintesc ca ai fost un vis frumos in viata mea trista si seaca. Ai fost o luminita in intuneric. Credeam ca o sa-mi schimbi viata si ai facut asta in mare masura. Ceea ce nu stiam e ca nu aveai sa fii langa mine cand aveam sa urlu in chinurile preschimbarii in alt animal mai infiorator decat credeam vreodata ca puteam fi. Mi-ar fi fost mai usor cu tine alaturi, nu as mai fi plans cu telefonul la ureche in parc in noapte tarziu. Nu as mai fi mers singura acasa si inapoi. Nu mi s-ar mai fi intamplat atatea lucruri rele, dar nu aveam sa invat nimic daca eram cu tine. Asa apreciez mai mult oamenii care au ramas alaturi de mine pana la final, pana aveam sa fiu pe picioarelemele, singura si independenta. Sunt mandra de mine, dar in adancuri lipsa unei persoane care sa tina la mine tot doare, tot ma macina. Am inceput sa slabesc, sa cam usuc pe picioare, dar asta e. Credeam ca va fi altfel la munca,credeam ca munca intr-o companie va fi mai usoara, ca va fi altfel in atatea moduri.

Satula de oameni care dezamagesc si care fac rau celor din jur doar pentru ca pot, am ales sa ma inchid in mine fara sa ma avertizez nici macar pe mine. M-am trezit intr-o zi incapabila sa mai vorbesc despre mine, despre ceea ce simt, ce mi se intampla. Am ales sa tac adancind rani mai vechi, dar la suprafata parand impacata cu mine si cu viata, cu toata lumea. Arde un foc mocnit in mine.

Mi-ar fi placut sa gasesc in tine un prieten, exact asa cum imi promisesesi. Mi-ar fi placut sa nu plang langa altul, sa nu ma cert cu altul, sa nu tip la altul la telefon. Mi-ar fi placut sa am liniste cu tine. Liniste si pasiune.

Daca ar fi ultima seara cu tine as facesa fie perfect si la final, m-as imbraca in camasa ta neagra si as pleca zambind: sunt singura si mi-e bine!

Leave a Reply

