Timp pentru joc si joaca


Suntem oameni mari de la o vreme. Tot ce credeam despre viata de matur s-a dovedit fals. Nu e asa distractiv precum credeam. E mai mult o aglomerare de griji si stres in fiecare zi. Prea rar reusim sa ne deconectam. Stam mult timp in fata calculatorului. Uneori dormim cu laptopul langa pat, telefonul langa perna. Suntem prea stresati sa mai stim cum sa radem, sa ne relaxam. Trebuie sa fim invatati cum sa facem acele lucruri care ne bucurau candva.

Cu atatea lucruri pe cap uitam sa ne mai jucam, sa avem grija de creierul si sufletul nostru intr-un mod care sa ne ajute sa muncim cu drag si spor maine. De aceea am invatat sau reinvatat, dupa caz, sa ne jucam. Cel mai des ne jucam cu cuvintele, ne jucam cu oamenii sa vedem ce fac in anumite situatii. De cateva zile am descoperit jocurile online. Unii ar zice ca am dat in mintea copiilor, altii s-ar lua dupa noi si ne-ar incerca recomandarile. Oricum ar fi chiar si adultii au nevoie de joaca din cand in cand. Am descoperit cateva jocuri tari. Nu credeam ca o sa ma mai joc vreodata. Ultima data cand m-am jucat construiam propriul sat in Age of empires II. Era fun, pierdeam o gramada de ore incarcand sa gasesc o strategie care chiar sa mearga. Imi rodam creierul prin joaca.

Acum nu mai avem timp sa construim strategii sau nici macar chef. Avem strategii pentru viata reala, de ce am alege si in joaca tot strategie? Pentru cei mici, pentru fetite mai ales am gasit jocuri de fete cu gatit. E dragut jocul si merita incercat. Pe site sunt tot felul de jocuri pentru orice gust. E un site chiar interesant pe tema jocurilor.

Daca v-am convins ca merita, incercati si voi jocurile celor de la xjocuri. Nu cred ca veti regreta!

