Ce sa faci…


Ce sa faci pe caldura asta ca innebunesc la umbra, in casa?

Ascult toate melodiile posibile de la 9:30 cand m-am trezit cu o durere groaznica. Zi de …

Afara simti ca iti ies flacari pe nas, mai bine te abtii sa respiri.

M-am plictisit. Am, cred,36 ore de libertate si mor de plictiseala. Am lucrat de dimineata, ascult muzica, am facut si curat, am pus niste cartofi la cuptor. Mai am putin si intru in sifonier sa fac curat. Asta chiar ar insemna ca ma tampesc. Daca mai stau asa, cine stie ce mai fac. Ce tampenie…

Jessie J e prea tare aici. Danny la fel. Cu fata aia atat de cunoscuta. Ce te faci cand iti descoperi tipul? tipul, tipul… Il pastrezi in cap si cauti pe strada aceeasi fata draguta de iubit. Iubibila!

Ce or face astia in apartament pe caldura asta? De aia ii vezi lesinati intinsi pe banci in parc de nu mai ai loc de ei. Strica atmosfera cu fumul de PallMall sau Kent 4. De aia lesina babele in autobuz cand nu au loc de mine ca-s ele grase. Nu mai zic nimic, cine stie pe cine imi pun in cap. As pleca de acum. As pleca oriunde. As pleca la Iasi sau Satu Mare sa ma intorc in vreo saptamana. Cateva zile intr-un ors pe care nu il cunosti si in care nu stii pe nimeni. Cat de tare ar fi?

