O zi de aproximativ 10


Te-am vazut azi… La fel de frumos cum te stiam, nu-mi mai pare rau de nimic. Amintirile mele au contur acum. Visele au fete cu freza de baiat cuminte, aceleasi degete si aceleasi tigari aprinse vesnic.

Pot sa plec stiind ca esti ok. Te doare undeva de mine. Esti ok, eu sunt wow acum. E tot ce conteaza!

Azi am prezentat licenta. Am avut o gramada de emotii si am stat numai in telefon toata ziua, dar s-a incheiat cu un “bam”. 9.50 baby!

Nu am muncit 3 saptamani degeaba 13 ore pe zi. Nu stii cate ai pierdut ca nu ai ajuns sa dai licenta. ai fi facut ceva foarte smecher pe info si tu sigur ai fi luat 10 pentru prezentare. Nici nu stii cati prieteni mi-am dat seama ca am azi. Se pare ca oamenii vad in mine mai mult decat vad eu in majoritatea timpului.

Esti la fel de frumos…Eu sunt mai aranjata si mai inteligenta acum. Multe s-au intamplat de cand nu mai stiu nimic de tine si ma bucur…Ma bucur ca m-am schimbat fara sa mi-o zici tu, fara sa o fac pentru tine. Au trecut atatea zile negre cu nervi intinsi lamaxim si crize de nervi. Atatea plansete in genunchi, cu sughituri. Muzica ramane singurul drog care ma scoate din starile de rahat. Nu am nevoie decat de muzica. Te am si pe tine in amintiri si daca nu ma mai vrei…Esti idiot si eu merit pe cineva mai bun. Mult mai bun! O sa-l gasesc. M-am schimbat, nu disper, nici nu plang pentru tine, nici nu mi-e dor de tine.

Plec cat de curand si ziua aia…E prima zi din restul vietii mele. Viata cea noua. Si o sa ii fac cel mai nice design ever! Ca m-am chinuit ca dracu sa ajung unde sunt azi si nici nu ma obosesc sa zic de ce sunt atat de mandra de mine. 9.5, exact cat voiam si un bilet dus spre infinit si fericire. Ramai in acelasi loc in care nu m-ai mai primit de parca nu mai era loc. O sa continui sa scriu cu sau fara tine, dar azi ma simt fucking amazing si te las in urma daca nu ma vrei. Nu zic, te-as lua cu mine intr-o aventura mai mare, intr-o viata noua cu o varianta noua a mea, dar nu ma umilesc, nu jelesc, nu im i cer scuze, nu sunt vinovata de nimic. sunt fericita si fara tine. Pot sa cumpar orice lucru ma face fericita. Si o sa fiu fericita si pe plan emotional ca, la dracu, am suferit prea mult. Astept sa apara ziua in care roata se intoarce. Abia astept sa ii calc cu tocul pe toti cei care au zis de mine ca-s proasta, ca nu ma descurc, ca eu nu…o sa fac nimic niciodata. Nu o sa ma mai uit inapoi. Aici nu ma asteapta nimic. Nici macar tu…

Niciodata nu ai stat acolo pentru mine. Ai fi fugit si acum de mine? Esti idiot,c e credeai ca fac? Crize de taranca proasta? Cine esti tu sa ma subestimezi? Sa imi zici ca nu sunt destul de buna pentru tine? Nici nu are rost sa ma mai enervez, viata merge mai departe. Imi gasesc alt zeu. O sa iubesc din nou ca am prea multe de oferit sa le tin incuiate aiurea. De maine, party total. Ma plimb, o sa-mi cumpar tot ce vreau, o sa fac tot ce vreau si nu. Nu cu tine. Ma duc singura ca pot si vreau!

hei, stai asa. Ce a fost asta? Ma pui sa te pup pe obraz, sunt sor-ta?

Asa, asa. asta a fost gen: La revedere si mult noroc in viata? Ma sarutase pe frunte blondul cu alunite de vis…

we’re young…forgive us…

