Licenta pe cap


Mai am putin. Un sfert din aplicatie, respectiv doar de realizat interfata cu tot cu legaturi si formulare si gata. Bine, apoi explic in 4.4 ce am facut si aia e. Trebuie sa termin pana maine. Incerc sa ma calmez, sa nu ma mai intepe inima sau sa ma doara capul. Zilele astea m-am umflat de pastile si mancare mai deloc. Am stat 13 ore cu laptopul pe picioare. Ieri dupa 2 ore mi se umplusera ochii de lacrimi. Am luat o pauza si m-am intors.

20150625_150127 20150625_152736

Nu ma gandesc decat la asta si o sa termin in curand cu tot stresul. O sa fie bine. Abia astept sa-mi iau nota si sa termin cu tot. Nu imi vine sa cred ca am terminat facultatea asta. Am urat-o 2 ani, m-am chinuit cu conta ca naiba, pana in anul 3 cand creierul meu a facut bum si m-am schimbat. Anul 3 cand am ajuns intr-o grupa smechera, in care m-am afirmat, m-am simtit super si in care am avut ocazia sa arat ce pot. Ma bucur ca am ajuns pana aici si ca merg mai departe. De 3 saptamani lucrez la licenta asta ca nebuna. In perioada asta nebuna am mai descoperit si ca am doua alergii: praf si polen. Sa lesin intoxicata de la 2 crengute de tei puse oe biblioteca. Am zis ca nu o sa mai bag niciodata tei in casa. De la praf m-am umplut de bubite, buboaie pe maini si nu mai scap. Mai am si o alergie la prostie, dar aia nu imi lasa urme.

La inceput eram entuziasmata rau. Acum imi fac griji. Orice ar fi viata mea e pe cale sa ia o turnura cu totul noua si o sa ma duc oriunde m-ar duce cu dintii stransi intr-o inclestare, doar sa ajung unde vreau la final. O sa las tot trecutul in urma, in locurile in care am zambit de atatea ori.

M-am schimbat mult si ma descurc oriunde ajung. Din fata timida si cuminte am ajuns sigura pe mine si nesuferita uneori, cand situatia o cere sau cand dau de prosti si lumea ma place asa. Sunt sigura ca o sa ma acomodez oriunde as ajunge. Imi las cartile in urma, biblioteca de 500 carti. Imi iau hainele, cosmeticele, laptopul, telefonul, portofelul si plec spre o viata mai buna. Sper sa te uit sau sa ne intalnim acolo. Intr-o alta viata, una mai buna, vom fi impreuna. Si daca nu va fi asa, in viata asta, intr-un alt trup, sub un alt nume, cu o alta privire, te voi avea. In trupul altuia caut aceleasi calitati pe care mi le ofereai tu pe tava acum mult timp. Nu am uitat nimic, dar sunt atat de stresata ca nu mai am timp sa oftez de dor pentru tine. Incet-incet te uit si e ok. Iubirea, viata amoroasa, e ultimul lucru de care ar trebui sa ma ingrijorez acum. Am lucruri mult mai importante de facut, de invatat. Mi-am recuperat ambitia, nici nu stiu exact cand, dar sunt fericita asa. Nu dorm noptile ca ma gandesc doar la licenta, cum sa fac sa iau peste 9, sa ii impresionez si stiu ca desi o sa-mi fac un speech, cand o sa ajung acolo o sa zambesc si o sa improvizez. O sa fie bine intr-un final. M-am chinuit mult anii trecuti. Acum mi se pare un vis, o joaca. Fricile mele de picat sau nota mica erau doar o expresie voalata a neincrederii in mine. Acum cred in mine maxim. Mai cad si sunt la pamant, dar am oameni aici care imi sunt alaturi. Am o familie mare si de treaba si o gramada de oameni care chiar ma iubesc si imi vor binele. Mi-am dat seama la final cate persoane tin la mine. Desi par mai indiferenta, de fapt ma bat cu pumnu-n piept pentru ei si o sa fac tot ce pot sa-i ajut pe fiecare in parte. Cu manutele mele fine o sa ii ajut asa cum pot.

Ce palme fine ai…

Pai tu cum le ai. Mm. Un pic mai aspre. Hai sa-ti spun un secret, da urechea incoace: TU muncesti.

Haha, pai tu freci mouse-ul.

Pardon, il netezesc ca are riduri.

O sa radem mereu impreuna. O sa sun mereu si o sa plangem in telefon.  O sa vorbim pe Skype si o sa ne vedem la saptamana. O sa fiu mai mult pe drum. Ea zice sa nu ma car cu laptopul. Eu zic ca il car oriunde oricat de greu ar fi. O sa-i iau o geanta cat de curand.

Ma ia mandria si bucuria. Imi vine sa urlu, sa strig pe strada cat de fericita sunt. Am ajuns in elita tarii si sunt al naibii de mandra de mine. Cred ca sunt singura din UPG acolo, poate si singura de la conta. Cel mai mandra sunt ca mi-am invins temerile. Sa stau singura atat amar de timp a fost cel mai bun lucru pe care l-am facut pentru dezvoltarea mea personala. M-am analizat si acum ma inteleg foarte bine, dar ii si inteleg pe ceilalti. Oferindu-le ce vor, de fapt tu esti in control. Tu stii ambele parti si ii manipulezi.

O sa fie bine. Noaptea visez diverse chestii, dar nu mai sunt cosmaruri si am de gand sa nu imi mai permit sa sufar ca nu ma iubeste nimeni momentan. O sa se intample lucruri bune. Oricum unde ma duc ma fac placuta fara efort, fara vrajeala sau prefacatorie. Abia astept sa plec si stiu ca o sa-mi fie dor si de frunzele din tei, dar principiul raritatii zice ca o sa ma bucur mai mult, o sa apreciez mai mult tot ceea ce am avut si de care o sa ma bucur mai rar. Plec sa-mi fac o viata noua, o sa fie super. Am de gand sa fac aceasta calatorie super. Am de gand sa-mi fac viata o intreaga calatorie.

Cam atat deocamdata, am scris doar sa acopar absentele. Ma bag inapoi in aplicatia mea sa vad ce fac mai departe. Pana diseara trebuie sa termin, deci trebuie sa-i dau bice. Nu imi plac mentiunile, nici diplomele de participare, vreau 10, vreau premiul cel mare din orice fac!

