Dor de 17 ani


Mi-e dor de ce eram. Mi-e dor de copilarie si adolescenta aia cu vise si inimioare roz… Mi-e dor de tinut de mana si de toate lucrurile simple pe care nu le-am avut niciodata. Nu am baut cafeaua cu tine la terasa, nu am mers la film, nu ne-am plimbat prin parc de mana, nu am fugit de munte sau la mare spunand alor nostri ca mergem pana la sud. Nu am facut nimic la 17. La 21 parca mai aveam sansa la ceva, dar vremurile au apus. In curand fac 23 cum ziceai tu mereu aiurea ca am.

Mi-e dor sa ma sarut cu tine in picioare in timp ce iti infasori mana dreapta in parul meu negru si incalcit. tot nu mi l-ai stricat de o ora incoace. Mi-e dor sa stam fata in fata pe scaune si sa imi mangai picioarele imbratisandu-le de parc-as fi regina ta. Mi-e dor sa-mi musti buzele in timp ce-mi strangi parul in pumn de parc-ai vrea sa mi-l smulgi. Ti-am zis, m-am filat recent.

Mi-e dor sa stam in picioare sub o juma de luna de sub nori sa ma lasi sa tin capul pe umarul tau, tu privesti departe. Nu inteleg niciodata ce e in ochii tai verzi-albastri.

Vii incet, nu e lumina deloc si parca intunericul e pacla deasa. Nu vezi nimic cand te uiti la ce mesaj ti-am scris si apoi privesti in jur orbit. Ies in fata ta si ne intalnim la jumate de drum. Tu esti alb in alb si eu neagra in negru. Parc-ai fi cat mine, dar nu esti. Intotdeauna peste 1.80. Ma saruti cam pe gura si plecam. Disparem in fum. E noapte si nu ne vede nimeni. Vorbim si radem. Vorbesti o gramada si eu tac, cu un deget peste buze te ascult si te analizez. Nu inteleg cum vedeai prin intuneric ca zambesc si inca nu stiu de ce imi exprimam bucuria, de ce lasam sa se vada ca imi place ce zici. Ne ferim de vrajeala. Eu sincera, tu sincer. Atingem tot felul de subiecte si ne atingem fara sa ne abtinem. Suspinam si ne oprim la inceput. Ne ia valul repede si cand te infigi in parul si in gura mea, abia te scot.

Iti cer un sfat ca esti baiat destept si imi dai unul de ma dai pe spate. Nu ma asteptam sa zici asta. Fuck, e mai inteligent decat pare. Se pare ca blonzii cu ochi verzi sunt mai inteligenti decat par. Zambesc, te sarut, stau cu capul pe spatele tau incolaciti intr-o imbratisare oarba  pe doua scaune. tu cu capul pe maini pe genunchii mei, eu cu obrazul pe ceafa ta, mangaindu-ti incet spatele. Iti simt muschii si coastele. Esti slab, desi nu pari.

Privesti in zare, dar in zare nu e nimic. Nu se misca nimic. E o liniste care nu apasa ca alta data. Stau in bratele tale si e tarziu. Se face dimineata si ne prinde aici privind eu in ochii inchisi cu capul pe pieptul tau, tu in zare. Esti ca el si el e ca tine. Nu cred ca ai inteles tot si nu inteleg cum pot sa fug numai dupa categoria aia de oameni. Nu o sa fiu fericita niciodata, nici linistita, nici impacata cu viata mea. o sa-mi doresc mai mult mereu de la mine, de la tine, de la lume. O sa plang si o sa imi rup mintea in mii de bucati, dar momentele de pasiune si de pace cu tine o sa faca mai mult decat orice pe lumea asta.

Vorbesti si nu zambesti. Niciunul dintre voi nu stie sa zambeasca. Imi ghicesti gandurile si expresiile, si imi intelegi zambetele si un pic ma sperii. Nu imi place sa fiu la mana ta, sa poti sa ma zdrobesti in orice clipa si totusi, atmosfera asta e marfa. IRezistibila si de aia nu pleci nici tu, nici eu, desi zorii vin si se lasa frig. In departari cocosii canta. Te uiti la telefon. E 2:40 si ramai fara baterie, dar nu faci pasi sa pleci.

Te sarut si te infierbant la maxim, apoi ma retrag in patratica mea si discutam. Relaxam muschii care nu gandesc deloc, nu au control, nici ratiune, nici limite. Imi place ca imi intelegi glumele si ca vezi in mine ceva misterios, ceva ciudat care te face sa vrei sa stii mai multe. Pentru prima data in viata simt ca ma placi exact pentru ceea ce sunt, ceea ce exprim, ceea ce arat. Ma placi pentru mine cea noua.

Ciudat cum lucrurile se intampla dupa ani. Poate peste 5 ani o sa fim iar impreuna si o sa fie al naibii de bine. Cert e ca atunci cand imi place de cineva si imi intra pe sub piele ma transform iar in fata aia buna si supusa, etc, ceea ce nu-mi place. Tie iti place, dar eu ma simt slaba, usor de manipulat, de ranit. Nu e ok. Ma desfac din mainile tale inclestate si redevin eu, aroganta, nesuferita, tafnoasa, exigenta, ironica si sarcastica si ma simt bine asa. Ma joc cu cuvintele si cu tine si e un joc placut. Aici eu am puterea si imi place la nebunie.  Eu inteleg mai mult decat zici si te mai enervez cand ma impresia ca esti la fel ca ceilalti. te enervezi si te inchizi in tine c aun copil, eu te impac si te fac sa fii tu iar. Imi place sa te indepartez si sa te atrag ca in magnet. Aici fiecare stie ce face si se joaca bine cu celalalt. Niciunul nu se lasa si desi cu mai putina experienta, ma faci sa-mi placa tot. Incepe sa -mi placa sa ma joc cu astia mai neexperimentati. Copilarenia lor ma amuza, dar cand devin seriosi preiau controlul si ma iau prin surprindere. atunci nu mai rad, nu mai zambesc, inghit in sec si zic in gand “upsss, what now?” Respiratia uita sa imi mai umfle pieptul in mecanismul sau si ma simti incordata. Ma simti oricum ar fi si imi place ca ma ghicesti chiar si cand nu zic nimic.

Gata cu fantezia asta cu ochi verzi si alunite iesite pe piele.

Back to my project.

