Bijuterii handmade -da?


Toata lumea a auzit de bijuterii handmade. Le vedem in fiecare zi: in mall, pe tarabe, in magazine mai mici, pe net. Toata lumea isi ia bijuterii unicat si de ce nu si-ar lua, pana la urma? Fiecare femeie vrea sa fie speciala si sa aiba ceva ce nu mai are alta. E o dorinta fireasca, inscrisa in codul adn al tuturor femeilor. Asta suntem noi: mandre si orgolioase, de ce sa aiba alta ce avem noi? Ne-am simtit jignite ca nu putem sa fim unice,ca nu ne permitem lucruri de calitate.

E doar o chestie de cum ne percepem noi. Avem nevoie de lucruri care sa na puna in valoare si care sa ne faca sa credem noi insine ca avem valoare. Mi-am luat de cateva ori bijuterii handmade sau chiar am castigat la concursuri asemenea piese unicat. Am fost foarte mandra si multumita de fiecare data. Cand stii ca un om a muncit sa iti faca tie ceva deosebit, parca nu iti mai incapi in piele de bucurie. Esti fericit ca ai avut parte de un asemenea serviciu personalizat. Am un lantisor la care o femeie a lucrat 8 ore. E superb. Mi-e si mila sa il pun la gat si toata lumea a fost intrigata cand l-a vazut. Toate fetele m-au intrebat de unde il am. Le-am zis corect, il castigasem la un concurs. Ori e doar impresia mea, ori e adevarat, dar bijuteriile handmade nu se deterioreaza, cred ca e iubirea si pasiunea care e pusa in ele de vina.

fede702c56c0188159dabea4882fe24f_1_large

62

Recomand tuturor sa aleaga produsele handmade si pentru cei mai curajosi sau curajoase le zic ca ar fi bine sa se apuce sa confectioneze ei insisi aceste piese deosebite. Nu e atat de greu pe cat pare. Iti trebuie putina imaginatie si multa rabdare. Am gasit de curand magazinul acesta care vinde margele online. Imi plac margelele, trebuie sa recunosc. Mai au si alte pietre semipretioase. Poti cumpara de aici tot ce ai nevoie pentru a crea cele mai frumoase bijuterii ever. Totul depinde doar de tine ca in orice alta situatie.

img.mMUuPbkHn4

bijuterii-handmade-ametist-natural-3

Iti alegi ce vrei si te apuci de creat. E chiar simplu! Exista o gramada de tutoriale pe net in care vezi pas cu pas ce ai de facut. Daca esti indemanateca sigur o sa creezi bijuterii de efect pe care femeile se vor bate sa le cumpere. Oamenii apreciaza bunul gust, eleganta si originalitatea. E lucru dovedit! Nu are de ce sa iti fie teama. Riscuri nu prea sunt. Poate doar sa pierzi 20-30 lei pe materiale, dar pana la urma porti tu ce creezi. Tot e un castig. Nu poti sa faci ceva oribil. nu ai ce sa strici.

Nu trebuie neaparat sa iti doresti o afacere, un punct de start pentru un magazin. Poti doar sa iti confectionezi bijuterii pentru tine sau pentru rude, prietene. Consider ca un cadou facut cu propriile maini e mai valoros decat orice. Persoana aia a investit timp in a-ti face tie ceva frumos, pliat pe dorintele tale, s-a gandit or ein sir ce sa-ti ia, ce iti place, ce urasti, ce nu ai purta niciodata si a depus efort, a pus propria energie in a-ti crea un lantisor pe plac. E un lucru mare acesta! Nu ti-l poate oferi oricine.

Pentru cei care vor sa vada cum exact se confectioneaza o bijuterie recomand video-ul urmator:

Va asigur ca veti invata cum sa faceti o bijuterie cu manuta voastra!

Restul depinde doar de voi, de ce idei aveti, de ce vreti sa faceti!

One thought on “Bijuterii handmade -da?”

Leave a Reply

