Gura de aer proaspat


Am descoperit blogul Adinei – Pitch Me Now cand am fost invitata sa particip la acest concurs. Ma bucur ca am fost invitata de 3 ori pe canale diferite. Pentru ca joi am examen o sa incerc sa scriu scurt si la obiect.

La prima vedere blogul Adinei exprima un interes pentru design. Mai rar gasesti oameni pasionati de litere si cuvinte, metafore si simtiri, sa lucreze la partea de design a blogului. Imi place ca are categoriile puse sus si mai jos inca 3 categorii care sunt asemanatoare. Cele 3 de jos ma duc cu gandul la cat de util este Flashul in prezentarea oricarui site si cat de mult imi plac mie efectele Flash.

Fiecare categorie de aici iti starneste imaginatia: Jurnal de sex, Misoginii, Bisexualism. Trebuie sa recunoastem ca oricine ar citi aceste titluri ar fi mai mult decat tentat sa dea click si sa citeasca macar primele randuri.

Am gasit in Jurnal de sex o scriere efervescenta, plina de viata, de verva, de emotie si de trairi. Postez aici un citat care m-a atins intr-un fel de ndescris:

Femeile, ca și bărbații, au nevoie de satisfacție sexuală. De orgasm. Acel..ceva..care urcă, te cotrăbăie,pfffff… te gâdilă, te alunecă sau te strigă..sau îl simți.

Adina scrie punand viata in cuvinte, asa cum mi s-a zis si mie candva de catre o persoana foarte draga amintirilor mele inocente. Imi place ca limbajul este foarte viu, uneori de strada, tocmai profanul il face special. Nu multi au tupeul sa scrie exact cum vorbesc, nu multi folosesc balbaiala si alungirea silabelor in articole, tocmai asta da viata si creeaza sentimentul de veridicitate. Citesti si auzi totul, esti acolo, povestea ia viata in mintea ta, cu ochii larg deschisi in monitor.

Articolele de aici sunt relativ scurte, scrise pe intelesul tuturor si creeaza imaginea fidela a senzatiilor si ideilor autoarei. E ceea ce imi place cel mai mult. Ador sa gasesc bloguri in care sa traiesc fiecare rand, autorul/autoarea sa transmita perfect tot ce a vrut sa zica. E greu sa faci asta si putine carti bune reusesc, d-apoi un blog? Ma bucur ca am gasit acest blog si o sa il citesc in continuare. Ma intorc la cotrobaitul prin postari si revin cu ce imi mai place.

Adina vorbeste despre sex, despre femei si sexualitate cu o forta masculina: iti da un pumn in ficat daca esti barbat si iti arata adevarul. Chiar daca nu vorbesc despre asta, sexul este la fel de important pentru femei ca pentru barbati. Si noi avem critici, avem asteptari, vrem orgasm si preludiu&postludiu, ceea ce nu se intampla decat cu barbatii care chiar stiu cum sa aiba grija de o femeie. Carora le pasa daca se simte bine sau nu.

Adina are un fel poetic de a se exprima si ador filosofia si metafora din fraza ei. Imi place povestioara in care se descrie in functie de  cele 4 tipuri de personalitate si randurile scrise despre ea la sfarsitul postarilor.

afemeie

Imi plac mult pozele pe care le pune la inceputul fiecarui articol. Te pun sa te gandesti la ce va urma, iti readuc aminte cat de frumoasa esti ca femeie si te fac sa visezi. Fiecare postare are ceva delicat si vulnerabil in ea. Fiecare femeie e delicata si frumoasa, buna si puternica, deteapta, poate face ce vrea ea atat timp cat isi doreste asta.

afem

Ne nastem din dragoste, traim pentru dragoste. Cautam tot mereu implinire prin dragoste.

Dragoste suna a putin. Dar inseamna tot.

Fiecare postare e ca o pastila de poezie, romantism, arta in cel mai delicat sens al cuvantului. Imi place ca fiecare articol e misterios, nu spune niciodata destul sau tot tocmai pentru ca fiecare dintre noi sa continuam povestea cu experientele personale. Poveste fara sfarsit in adevaratul sens al cuvantului.

Uneori scrie incalcit si razvratit, cuvintele si frazele au nevoie de reinterpretari pentru a vedea ce a vrut sa zica de fapt. E de bine pentru ca ne ajuta sa ne dezvoltam, sa facem critica de arta, sa sondam interiorul nostru pana dam de aur, adevar. Un pas mic mai aproape de adevarul absolut.

Eu sunt pasionata de dezvoltare personala si am citit fugar cateva postari din acea categorie de sus a blogului. Fiecare postare e diferita de cea anterioara, scrisa intr-un mod nou si inedit fata de alte bloguri de dezvoltare personala. Descopar aici o impletire usoara de filosofie, retorica si psihologie. E o senzatie de nou, placuta de altfel. Frumos sa mai citesti postari originale care reusesc sa iti atinga sufletul. Intr-o lume atat de agitata ca a noastra, avem nevoie de articole care sa ne ofere liniste si pace macar pentru 10 minute. Tot e un castig.

Uneori, in postari parca face teatru, monolog adresat. PArca tine o prelegere in fata unor femei dornice de idei noi si de dezvoltare personala. E frumos sa gasesti aceasta senzatie pe un blog. Mie imi place sa citesc teatru sau imi placea, pentru ca nu am mai citit de un an,cred. Era o senzatie aparte. Teatru e…altceva. Un altceva de calitate superioara. Printre atatea nulitati de carti, teatrul e arta in stil clasic. Sanatos!

Nu imi place faptul ca blogul poate fi derulat sa vezi toate tagurile chiar daca nu mai are continut. Ar trebui facut ceva cu dimensiunile alea, ocupa spatiu inutil.

Per ansamblu blogul este mai mult decat interesant si promit sa citesc mai multe articole cand o sa scap de sesiune!

Imi place metafora si nu as renunta la ea sub nicio forma!

Cred ca trebuie promovat mai bine. Nu prea vad comentarii, desi continutul este de calitate.

Despre pagina de Facebook nu am ce sa zic: m-as pierde in poze si postari daca mi-as da voie. E…wow!

Acest articol este participant la campania de pe ebloguri!

3 thoughts on “Gura de aer proaspat”

  1. Hello! I’ve been reading your weblog for a while now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Houston Tx!

    Just wanted to mention keep up the fantastic work!

Leave a Reply

