Miss independent


Nu e la moda sa fii independenta! E la moda sa fii puternica!

Nu e la moda sa fii barbata, e la moda sa fii femeie puternica!

Se zice ca daca un barbat vrea sa te schimbe nu te place cu adevarat, nu te iubeste. Nu e chiar adevarat. Eu iti multumesc ca m-ai schimbat. Ai scos la lumina cea mai buna versiune a mea… O versiune pe care o ador. Sunt puternica, ironica, dura, indiferenta, figurista mi s-a zis recent, geloasa, posesiva, agila, repezita, multitasking, mult mai bine organizata, motivata sa schimb lumea incepand cu mine, ambitioasa…Acea ambitie pe care o aveam cand scriam la lumina telefonului cu plapuma in cap, la mate. Pe veranda alcoolul racnea. Tremuram de frica, de nervi, de furie pe destinul care imi dadea prea multe trairi pentru un copil, o pustoaica, ma intepa inima si cu lacrimi in ochi. Pentru ca nu numai ca nu ma sustinea sa invat, dar mai facea si greu sa fac asta oricum. Acea ambitie de “vreau sa fiu cea mai buna! Vreau glorie, si faima si vreau sa ma schimb! Vreau sa nu mai fiu timida!” Au trecut 7 ani de cand am zis prima oara asta si in sfarsit I did it! Am reusit pe bune. Mi s-a spus ca par indiferenta si neimpresionata de nimic. Asa e…Nu ma mai lasa cu gura cascata nimic, vrajeala ma lasa rece si plec imediat. Nu accept greseli. Caut perfectiunea si o sa o gasesc. Ieri am lucrat 7 ore la un atestat si o prezentare. Subiect nasol, nu stiu nimic despre mecanica, dar la final am fost mandra de mine ca l-am facut atat de bine. Arata super, daca imi placea mie e clar ca era perfect,nu? Imi place sa stau cu nasul in documente, sa buchisesc eu acolo fiecare detaliu. Am ochi pentru design si prezentarea a iesit perfect! Imi lacrimau ochii de la atata Word, poze, Powerpoint, dar a fost misto. A meritat efortul si cel mai mult m-a bucurat sa aud ca persoanei respective i-a placut la nebunie. Cea mai buna rasplata!

La 11 imi faceam subiectele pentru verificare. Barem sa nu uit sa le pun pe stick. Nu mai stau sa le scriu de mana nici sa ma bati! Nu imi pierd timpul aiurea. Am atatea pe cap, licenta mea asteapta cuminte. Nu am scris nicio pagina la ea. Am altele de facut, sper sa nu raman cu ea pe toamna cu toti dezinteresatii…Oboseala ma omoara. Am 100 lucruri de facut si azi si nu as vrea sa las laptopul din brate si sa ies din plapuma. E asa bine aici…

E liniste. In weekend am avut circ, parca uitasem cum se urla in familia Peacock. Aia e…Ma fac ca nu aud si nu am inima sa ma ia la pumni. Totul e ok. O sa fie ok, ai sa vezi. Am vazut! dupa 2 ani am fost ok, totul e ok. LA mine totul se intampla cu intarziere, ma inveti ceva azi, am o fata de poker face si crezi ca nu am inteles nimic si ca iti pierzi timpul, dar peste 2 luni ma vezi zicand sau aplicand exact ce m-ai invatat. Am asa-zisele perioade de acumulare de informatii. Strang, strang, strang si o data:Bum! Sunt altcineva! Mult mai deteapta, mai abila. Hai ca ies din plapuma, e tarziu, trebuia sa fiu imbracata pana acum…

Pfff, cine imi mai face programul cand deja e incarcat, sa i se taie capul!

https://www.youtube.com/watch?v=k6M5C-oKw9k

Ai zis ca nu am nimic de oferit! Oo, cat te-ai inselat! Am avut creier de cand m-ai cunoscut si trebuia sa-ti dai seama ca asta face toti banii! Cel mai bun lucru pe care l-am primit dintr-o familie saraca si cam fucked up pe unele portiuni. Oameni simpli, dar buni, cinstiti, de treaba. Te-ar ajuta oricand!

One thought on “Miss independent”

  1. Eu cred că orice persoană cu care dezvolți o relație (și mai ales una de cuplu) își lasă amprenta asupra ta 😀

Leave a Reply

