CIG, III


A venit si clipa asta. 23 aprilie, oare ce semnificatie are? Ziua in care m-am decis sa port pantofi cu toc, cam incomozi la absolvire. O zi speciala. Pentru ca am parinti directori care nu pot lipsi de la job, am mers la fac cu verisoara mea, scorpionul meu preferat. Glumesc, ai mei nu sunt directori, as fi vrut eu asta. Nu au putut veni, m-am enervat, ne-am si certat in ziua aia, ne-am impacat a doua zi:)) Ca de obicei!

A fost super! Am facut o gramada de poze si ne-am simtit extraordinar. Daca a mai pomenit cineva ca la absolvirea unor oameni de la conta si info de gestiune sa se cante si sa se spuna poezii, sa ridice mana! Ei bine, fazele astea au facut o profa exigenta sa se ridice in picioare si sa ne zica asa: Mai copii, voi sunteti extraordinari! Sa faceti voi asa ceva! nu s-a mai pomenit la conta asa ceva!

Ne-am luat diplomele si am facut inca o tura de  poze.  Am ciocnit pahare de sampanie si am plecat fiecare in ale lui. Ma cazez pentru o ora cu ea la KFC si savuram meniul picant. Al naibii de picant si de bun… Mergem acasa pe o caldura infernala… O zi superba, nu mai am emotia din ziua aia sa descriu tot asa ca o sa pun cateva poze.

10401349_695610230562362_6991737442757629759_n

11174836_695610847228967_5798578221803484155_n 10505534_956132607754971_325946766335164279_n

10403285_956132684421630_2404526261306507320_n

11119053_867806783258321_1476210566_n 11127861_867807349924931_151127241_n 11157021_867807366591596_243980478_n

11160227_867806703258329_2041016596_n

Dupa ce 1.5 ani am urat facultatea asta, totul s-a asezat incet-incet, am inteles frumusetea domeniului business, contabil, frumusetea unui tabel, dragul de a scrie frumos ca nu scrii doar pentru tine, etc. M-am remarcat la orele catorva profesori si a fost super sa fiu iar ca intr-a XII-a, sa ies in evidenta, sa fiu admirata sau whatever. Anul III a fost mai smecher ca niciodata, nu mai zic ca semestrul II, cu ale sale 12 saptamani a zburat pur si simplu. In fiecare saptamana numaram cate saptamani mai avem. Mai avem 3. Saptamana viitoare intru in priza, am prima verificare. timpul se precipita si nu am timp de nimic. Abia am timp sa dorm. Fac un curs optional care imi mananca weekendul. Vinerea alerg toata ziua si abia la 9 pm ma asez la masa sa mananc si eu o data pe zi ca lumea. De oboseala las jumate in farfurie, vreau doar sa dorm. A doua zi la 9 am curs iar, la 7:00 trag pe ochi si ma dau jos incet din pat no chef… Vin la 1:30 acasa si dorm. Mananc cand ma trezesc si ma apuc de ce am de facut, proiecte, teme si alte aberatii. Bagata in atatea, am atatea de facut, numai licenta mea asteapta cuminte, in rest ceilalti/celelalte ma striga…

A fost frumos sa pierd 3 ani prin Upg, sa injuram orarul si profii, sa injuram temele la conta si pe al lor producator, sa mancam 3 din acelasi covrig cu sare. Solidaritate ca la facultate nu gasesti nicaieri, pai unde in liceu, ma, mai scriu 10 insi aceeasi tema de pe aceleasi poze facute cu blitz? O solidaritate de neinteles pentru cei de la liceu. Mancam acelasi covrig, imparteam sandwishuri si apa in 3 sau 5 persoane. Imparteam pixuri ca doar luasem 10 la pachet de la Kaufland. Stateam 5 pe aceleasi scari murdare, cu caietul de conta sub fund, 2 pe scaun la laborator sau chiar 3 la acelasi calculator, tastam cu randul, scriam pe genunghi si injuram de morti cand mi-am taiat blugii intr-o tabla din banca si cand mi-am rupt colantii cei noi in banca masii…

A fost frumos pana la final. Am atatea amintiri cand am colindat prin oras chiulind de la conta seminar, cand ne-am ratacind pe o strada in Bucale, cand am mers la pensat, tuns sau la cumparat haine prin oras. Toate clipele frumoase imi vor ramane in suflet si nici nu stiu cand au trecut 3 ani. Doamne, ce repede trece timpul. PArca ieri tremuram ca nu stiu salile si o sa ma pierd prin UPG. PArca ieri vorbeam de ce am auzit de profii din anul II.  Cel mai greu an, un an ca oricare altul. Anul III cu mutatul in alta grupa, o grupa in care ma simt extraordinar, in care in 7 insi la seminare ma simteam perfect. Grupa in care am avut spatiu sa ma dezvolt, am prezentat liber un proiect pentru prima oara in viata, a fost super. Imi tremura vocea, dar am prins curaj, daca fac asa si la licenta; 9 iau!!!

Am invatat atatea lucruri despre piata, afaceri, actiuni, firme, legi… Atatea lucruri despre cititul oamenilor, despre respect si munca, despre admiratie si atractie… Am gasit oameni cu suflet mare, cativa oameni destepti, m-am tras de sireturi cu cateva persoane si a fost al naibii de bine sa ti se dea replica intr-n mod inteligent. Au fost atatea, ma ia tristetea ca se termina. Nu o sa ne mai adunam tristi, rupti de somn la 8 dimineata la Salceanu. Nu o sa mai discutam 10 pe aceeasi banca. Nu o sa mai urc 4 etaje sa fac franceza la aer curat, nici nu o sa mai scriu tabele in GP3 langa 3 galeti de nisip ud de ne iritau plamanii. Nu o sa mai fiu sigura pe mine cand merg la baie, la BRD sau la secretariat, nu o sa mai merg grabita cu zambetul pregatit la baietii draguti din bariera, la xerox. Nu o sa mai fie la fel, dar mai departe nu mai vreau. Nu mai vreau inca 2 ani de mancat covrigi. Vreau sa imi incep viata! sa lucrez, sa traiesc, sa ies, sa plec, sa cumpar! Sa cunosc oameni!!!

Leave a Reply

