Abureli si aberatii


Dar, hai odata acasa ca m-am saturat sa tac!

Mai suna sa ma intrebi ce fac si ce am mai facut de cand nu am mai vorbit!

Mai apari la usa sau in fata mea pe strada sa ma vezi surprinsa in zilele cu bad hair…

Aseaza-te langa mine in 35 si uita-te in telefonul meu. Pun picior peste picior si te privesc pe sub sprancene: Doamne, ce frumos esti azi…Si-n fiecare zi…Doar o naluca a trecutului cu care nu am vorbit niciodata, cu care nu am avut o istorie comuna. O fi Mihai, Adi sau Cristi? Nici azi nu-i stiu numele…

Mai vino sa ma stresezi, intra cu forta in viata mea, controleaza-ma, poseda-ma si fa-ma sa te iubesc…

Fa-ma sa plang, sa tip, sa sparg chestii si apoi invata-ma sa te sarut, sa te iubesc din nou. Invata-ma sa plang de nervi, sa rad de isterie, sa iti musc buzele pana la sange de nervi si-n fiecare noapte invata-ma sa numar stele cazatoare cu degetele tale de pianist repudiat din Rai si fara aripi. Doar tigari in buzunare si fum in par. Mister in priviri si nebunie in sange.

Apari in viata mea si da-mi ordinea peste cap!

Manaca-mi timpul si fa ce vrei din mine!

Fa-ma sa simt din nou… Sa cred ca pot fi fericita si ca voi fi vreodata…Fa-ma sa cred ca am si eu happy-end-ul meu…

Fa-ma sa uit pentru cateva ore cine sunt si de unde vin, ce probleme am si ce vreau de fapt…Fa-ma sa fiu o coala pe care poti scrie orice. Fa-ma sa ma simt noua si vie, si fericita cu prezentul. Fiecare clipa de trecut este prezent pentru un moment.

Yesterday is always a different day.

Toti suntem speciali in felul nostru sucit si tampit. Suntem norocosi sa gasim acea persoana care sa vrea sa depuna efortul necesar sa ne sparga zidurile de aparare, sa enerveze cu entuziasmul si cu curiozitatea lor, sa vina peste noi tocmai cand avem parul maciuca de stres, sa ne destreseze cu calmul si linistea lor. Sa ne scoata din casa cand suntem tristi cu plapuma pana la ochi. Sa ne dea viata si programul peste cap. Sa ne faca sa ne schimbam, sa devenim mai buni, mai curajosi, mai altfel…

Suntem norocosi sa gasim persoane cu adevarat inteligente de la care sa avem ce invata, care sa ne forteze sa evoluam, care sa ne scoata din zona de confort si desi pleaca atunci cand cred ca eforturile lor sunt inutile, sa ne faca sa ne atingem visele si adevaratul potential.

Exista persoane cu care vrem sa ne petrecem tot timpul liber, serile si noptile si diminetile in zori. Oameni alaturi de care ne simtim protejati, linistiti, infasati intr-o cuveltura moale si pufoasa. Oameni pe care ne straduim sa nu-i iubim, dar adoram sa visam cu ochii deschisi imaginandu-ne zilele noastre viitoare alaturi de ei. Cu ei pe strada, cu ei in localuri, in locuri, in apa si pe munti inalti, cu ei in culise inainte si dupa succes si glorie… Cu ei in gara cand ei se intorc sau tu vii alergand in bratele lor. Nu conteaza ce inaltime au, imbratisarile sunt mereu extraordinare, explozii de endorfine…

Esti gelos doar cand iubesti, cand iti doresti cu disperare ca persoana aia sa fie doar a ta.

Plangi doar cand iti pasa, cand ai vrea ca totul cu el sa fie bine,altfel.

Depui efort doar cand gandul ca nu l-ai mai avea alaturi doare atat de tare ca te sfasie. Cand fara el nu stii cine esti, dar cu el esti o bucatica dintr-un intreg perfect.

Mai dai o sansa doar cand simti ca poate fi minunat…

Faci toate astea doar cand ti-ai pierdut capul dupa x si cand crezi ca un viitor cu el e cel mai frumos vis…

Pe toti cei pe care nu ii placi si care sunt morti dupa tine ii parasesti pur si simplu,dispari. Pe cei la care tii ii innebunesti pana pleaca ei. Prea multa iubire strica…si enerveaza!

Iti imaginezi atatea feluri de viitor, dar niciunea nu se adevereste si nu stii unde e problema: esti tu nebuna sau ei sunt defecti? Inca nu stii, mai ai de inotat pana in port.

Ustura totul. Iti curge sange din calcai. Vezi cum dara se duce cu repeziciune in jos. O fii calcaiul lui Ahile? Nu stii, dar pata picura pe podea. O lasi acolo. Ai un sange rosu ca vinul sau vinul e ca el.

Nu mai doare nicio parte a corpului, niciun organ. E doar un gol in tine pe care nu il percepi asa. Il simti cand ti se schimba starea de spirit subit si din ras nebun iti vine sa plangi. Il simti cand intorcandu-te acasa pe drum iti apar broboane de lacrimi usturatoare in ochi. Il simti cand noaptea tarziu doar gandurile si plapuma te mai strang in brate.

Aduni nopti. Nopti peste nopti. Din ce in ce mai reci. Oamenii fug fiecare spre viata lor, ramai incet-incet singura. Se lasa intunericul si e frig. E doar o alta noapte singura. Doar amintirile mai pot sa-ti aduca un sfert de suras pe buze inainte sa adormi. Adorai sa ii simti mana stransa pe corpul tau si fruntea lipita de coloana ta.

Lucrurile se precipita, timpul se comprima, fum, masini, oameni, aer: ramai fara aer intr-o lume in viteza. Nu ai timp de nimic si totusi ai timp de tot. Ii ai pe toti in tine si esti singura in pielea ce te strange. Ai fiecare pereche de ochi si cuvintele lor incep sa paleasca, ai tinut la ei, ai sperat, ai vrut, incep sa dispara si tu, pe zi ce trece, esti tot mai puternica si mai nepasatoare. Gandesti 1000 chestii pe minut si nu ai timp sa le spui sau faci pe toate. Gandesti cum nu ai gandit niciodata si te minunezi de tine cateodata. Esti multumita de tine ca om si mergi mai departe, ai atatea culmi de cucerit… Vezi viata altfel. Totul s-a schimbat, tu te-ai schimbat complet. E adevarat: oamenii se pot schimba. E nevoie doar de vointa si o ambitie de fier.

Vreau un el, un pumn de fier. Sa ma tina inclestat in viata lui, sa fiu libera, dar strans infasata intre degetele lui. Un el ca el, si el, si el. Toti cei puternici care m-au fascinat. Toti cei cu vise, principii si lipsiti de prejudecati, rusine, teama, timiditate.

Vreau sa ma lasi in plata mea cand am nervi si vreau sa daram lumea sa o fac la loc perfecta si sa revii peste cateva zile. Sa ma intrebi ce am facut si chair daca ai lipsit luni sau saptamani, sa recuperam tot. Sa-ti zic ce am mai facut si ce planuri am, sa ne facem planuri impreuna ca doi copii, cum obijnuiam sa-mi fac cu cineva si sa radem in soare numarand dolarii. Sa cheltuim fara regrete pe nimicuri glamorous. Sa mergem sa vedem lumea si oamenii cu alte idei, principii, alta cultura, sa devenim mai bogati spiritual si cultural impreuna.

Leave a Reply

