O zi minunata


O zi minunata. Din toate punctele de vedere. O zi in care am luat micul-dejun la masa, la soare, ciocnind razand oua rosii, vorbind de planuri de viitor, de lucrurile pe care le-am realizat si de cat de recunoscatori suntem pentru ce avem… Am ras si am glumit stand la soare, am mancat prajituri de m-am saturat de frisca pentru urmatoarele 3 luni. Este cunoscut faptul ca mami face cele mai bune prajituri. No offence pentru celelalte mame.

Am vorbit 4 ore cu scorpionul meu preferat si oblojindu-I ei ranile, facand-o sa fie puternica, m-am simtit eu bine. Mi-am amintit cat de placut este sa ajuti oamenii. Ea m-a ajutat de atatea ori si imi asculta ore in sir povestirile despre fosti si peripetii in tara nimanui. Uneori sunt foarte egoista. Monopolizez conversatia pana ragusesc. Am uitat de timpurile cand tipam pana raguseam. Am devenit puternica, mult mai glumeata decat eram, mereu pusa pe haz de necaz, mereu razand, serioasa cand situatia o cere, mai implicata. In liceu mi-era frica de orice, acum ma bag in orice. Ambitioasa, motivata, am descoperit ce vreau sa fac in viata si ultimul an m-a invatat multe. Sa stau singura o perioada lunga de timp cu mici intreruperi a fost cea mai buna chestie pe care am putut sa o fac pentru mine. Am invatat sa vorbesc cu oamenii, sa ii inteleg mai bine, sa ma descurc oriunde as fii, sa am curaj si cel mai important: am invatat sa nu mai pun orice la suflet. Acum un an plangeam ca nu am iubire, nu ma auzeai niciodata ca vreau bani desi stiam foarte bine cate lipsuri am, ce probleme sunt acasa si cate imi doresc. Am invatat sa fiu tare pe psihic si desi mai cad cateodata, ma adun singura de jos si merg mai departe. Am invatat sa nu cer ajutorul nimanui, sa nu ma bazez pe nimeni: am ceva de facut, ma duc singura, ma descurc singura. Am invatat sa nu mai fiu atat de fragila, sa plang din orice, sa fiu usor de ranit, de pacalit, de manipulat. Manipularea emotionala ma lasa rece, iti trag doua palme si plec. Nu mai ascult vrajeli, vaicareli, plansete si alte forme de a face un om sa devina nebun din pur sanatos. Forme de a te face sa crezi ca tu esti de vina, ca ai probleme cu capul, ca iti amintesti gresit unele scene si d-astea. Am inteles ca fericirea nu e o destinatie, ci o stare pe care poti sa o atingi continuu daca ai anumite resurse pentru a-I crea atmosfera. Am inteles ca nu exista iubire si nu mai plang cand mi se spune asta. Exista doar prietenie si nu e stare, e un sentiment. Unul minunat. Sange, iubire de rude, succes, bani si liniste. Un om, barbat in general, poate sa-ti ofere maxim doua lucruri pentru ca nu caut si nu am cautat niciodata un barbat cu bani sa ma intretina: prietenie si liniste. Sa fii prietena cu iubitul tau e cea mai tare chestie posibila. Daca sunteti prieteni o sa va intelegeti orice ati avea, o sa va simtiti durerea/tristetea,etc, o sa radeti si o sa faceti lucruri amuzante impreuna, o sa fiti acolo unul pentru celalalt, o sa fie frumos. Liniste e sa pleci de acasa unde se discuta numai de facturi, bani si proiecte de casa, intr-un loc in care nu cunosti decat o persoana, sa privesti pe geam luminitele orasului si sa-I dai mesaj sa-I zici cat iti place orasul noaptea,vazut de departe. Sa ajungi la el, sa te sarute, sa beti ceai impreuna, sa stati imbratisati si chiar daca nu ii spui ce te facea sa ai o mina trista cand ai ajuns, sa te simti intreaga,vie,linistita. Sa simti ca te vindeca prin gesturi simple, uneori poate nu indreptate intentionat catre tine. Mi-am adus eu sa mananc si iti dau si tie, nu ti-am adus neaparat tie. Da, de aia totul e pentru doua persoane cand tu mananci foarte putin, mai deloc.

Am invatat sa mai tac si sa ascult oamenii. E o metoda excelenta de a-ti crea si pastra prietenii. Psihologul de serviciu intra in scena. E minunat sa ai prieteni aproape si oriunde sa te duci cu ei sa te simti excelent. Deci ador zodiac scorpion. Mai am o prietena la facultate, e geniala. De fapt ea nici nu stie cat de genial e. Are o voce de parca ar vorbi mereu in soapta sau cu un copil, ii ador vocea, e mereu calma si zambitoare. O adevarata lady si cand vorbesti cu ea parca iti ia orice durere, te unge pe suflet. Nu stiu cum sunt ei construiti, atat de misteriosi, asta ma innebuneste efectiv, atat de blanzi, de buni, de rabdatori, de intelegatori. Cred ca o sa ma inconjor de astfel de zodii. Imi fac bine. Eram cea mai pesimista persoana, credeam ca nu o sa ma placa nimeni niciodata, ca nu o sa stiu sa fac nimic bine, ca nu o sa ma aprecieze nimeni, ca nu o sa mi se intample lucruri bune per ansamblu. Credeam prost. Situatia a devenit subit roz si sunt fericita. Ma uit la telefon, 43% baterie. Nici nu are rost sa-l incarc. Nu ma cauta nimeni, nu ma mai streseaza nimeni. Nici milogi, nici plangaciosi, nici perversi, nici tupeisti. E liniste si eu cu mine ma simt chiar bine. In sfarsit ma plac si ma plac din ce in ce mai multe persoane. E superb sa vezi ca esti admirata, imi fac scarab barbatii de 35-40ani care trec pe langa mine foarte aproape de urechea mea si imi soptesc ca sunt buna sau tare frumoasa. Sa fim seriosi, crezi ca s-au terminat baietii de 27? Scorpionii? Capricornii? Sunt milioane in tara si nu o sa ma las pana nu il gasesc pe cel perfect, o suma de calitati ale fostilor si o fata complet noua. De ce sa ma multumesc cu putin, cu cel mai prostanac, mai timid si mai impiedicat om, cand pot sa-mi caut jumatatea zeu? Stiu ce vreau si nu o sa ma las pana nu e al meu si eu a lui si nu suntem fericiti impreuna! Litera de lege.

A venit primavara. Atata frumusete daca stii unde sa te uiti. Inca ma minunez cat de perfect sunt create florile, cat de frumos cresc ele. Cum infloresc perfect…Cat de frumos miros. Daca vrei sa ma imbeti cu iubire, daruieste-mi un parfum cu miros de zambila sau ghiocei galbeni. Scalda-ma in soare si saruta-mi pielea cum imi mangaie soarele de tara pielea. Hai sa fim uriasi impreuna!

20150412_125455 20150412_125503 20150412_125515 20150412_125536 20150412_125602 20150412_125618 20150412_125624 20150412_125709 20150412_125714

Tu esti o floricica si eu vreau sa te ajut sa infloresti…I’ll remember it forever!!!

Look at that face: you look like my next mistake!!!

Leave a Reply

