Noptile mele


Noptile mele nu au fost niciodata singure. Chiar si cand erai plecat din viata mea, erai acolo, cu mine. Pe perna mea iti odihneai tamplele albe sub care zaceau mii de ganduri inca nesoptite. Ochii tai ma priveau ca de atatea ori in urma si eu iti mangaiam barba moale si scumpa privindu-ti ochii cum se scaldau in mangaierea mea. Simteam cum te relaxezi pe cearsafurile parfumate pe care le udam de transpiratie si pe care parfumurile trupurilor noastre lancezeau pana a doua, a treia, a saptea zi.

1

Noptile mele nu au fost niciodata singure. Chiar si cand erai plecat din viata mea, erai acolo, cu mine. Pe perna mea iti odihneai tamplele albe sub care zaceau mii de ganduri inca nesoptite. Ochii tai ma priveau ca de atatea ori in urma si eu iti mangaiam barba moale si scumpa privindu-ti ochii cum se scaldau in mangaierea mea. Simteam cum te relaxezi pe cearsafurile parfumate pe care le udam de transpiratie si pe care parfumurile trupurilor noastre lancezeau pana a doua, a treia, a saptea zi.

Imi placea sa-ti miros perna cat timp faceai dus si sa te astept cuminte pe cearsaful rosu, sangeriu. Prima data cand am intrat in camera ta am vazut un musuroi de pilota in mijlocul patului si ti-ai cerut scuze de cel putin 3 ori pentru deranj. Ti-am zis ca eu sunt capabila de mai multa mizerie si dezordine. Stateam in pat, pe marginea sa si priveam la multimea de skateri Nike de pe podea. Erau asa draguti, imi venea sa ti-i incalt cat timp erai la baie. Am luat musuroiul si l-am intins frumos pe pat, am observat modelul cu frunze de toamna. Bun gust, ca de obicei. Te-am asteptat cuminte in pat. Deja ma bagasem subpilota, doar ma stii friguroasa. Ai venti si tu si te-ai asezat pe deasupra. Ti-ai aprins o tigara, adoram sa stau cu capul pe pieptul tau cand fumai incet. Erai atat de linistit, un om perfect. Ma calmai si pe mine si orice durere/ problema aveam, langa tine eram cea mai fericita, cea mai calma, cea mai dulce persoana. Adormeam imbratisati, iti simteam fruntea lipita de spatele mele. Imi placea sa-mi pun pumnul mic in pumnul tau si sa te trag mai aproape de mine. Eu invelita, tu pe deasupra. Dimineata ne prindea in pat si nu voiai sa mai plec. Imi aduceai mancare la pat si mancam bunatati din aceeasi farfurie. Imi placea sa ma trezesc inaintea ta sa te sarut pe obraz trezindu-te, nu ma puteam abtine, erai atat de frumos, atat de inocent si vulnerabil. As fi vrut sa impartim aceleasi asternuturi pentru totdeauna. Cu tine, nopti sau zile, orice era frumos. Erai linistea mea.

Iubirea Scorpionului poate fi cel mai de preţ dar pe care îl primeşti. În braţele acestui nativ te vei simţi ocrotită. El te va iubi fără ezitare, indiferent de câte obstacole se interpun între voi. Puterea sa de sacrificiu este totală! Totuşi, Scorpionul are şi o latură întunecată, pe care nu o poţi ignora. Dacă îl superi, nu este genul care să uite. Înainte să te ierte va căuta să te rănească la fel de tare.

Inca visez la acele asternuturi si oriunde as adormi, acasa sau in paturi straine, tot la tine si la zambetul tau dulce si siret mi-e gandul. As da orice sa dau timpul inapoi si sa te pretuiesc mai mult, sa-ti zic alte lucruri, sa ma vezi asa cum sunt. As da orice sa mai am 12 ore cu tine, o seara, o noapte si o dimineatade vis. Sa nu vrei sa ma lasi sa plec. Sa nu-mi zici nimic si sa ma intrebi doar de mine, cum faceai de obicei.

Pentru cei care vor nopti de vis alaturi de persoana iubita, persoana care te face sa crezi ca poti face orice, persoana cu care iti atingi degetele masurandu-le si comparandu-le in aerul vreunei seri de primavara recomand aceste Lenjerii de pat. Iubiri de primavara sau de vara, toate au nevoie de asternuturile potrivite pentru amintiri in culori, nu doar in emotii si in sunete.

Lenjerii de pat pentru toate gusturile, pentru toate buzunarele, pentru toate noptile posibile.

Lenjerii de pat Pucioasa – mi-au atras atentia. Cred ca atmosfera si decorul fac toti banii in orice noapte de vis  si aceste lenjerii sunt chiar pe gustul meu.

2

Leave a Reply

