Soarele rasare si pentru cei care au pierdut chemarea


Lasa-ma sa pun capul pe gatul tau si du-ma departe. Nu ma intereseaza unde! 20 km sau 1000, tu decizi. Sunt aici, cu tine si asta e tot ce conteaza. Vorbeste-mi de ce ai facut la varsta mea si ce credeai atunci. Hai sa radem impreuna in hohote ca mi-e atat de dor sa fiu eu cu cineva. Cea adevarata!

Mi-era dor sa rad si sa zambesc prosteste cu obrazul in perna pe intuneric. Imi sclipeau dintii pe intuneric si o lacrima de fericire mi-a curs pe obraz sa-mi aduc aminte ca inca am suflet. Ca inca simt si pot sa simt. Si oricate ar parea ca ma doboara, o iau de la capat in fiecare zi. Sa moara toate proastele care cred ca o sa renunt, sa castige ele lupta cu viata asta!

Sunt tot aici, pe baricade din S.city. Ma pierd in pasi moi pe sosea si ma uit intr-o masina de viteza. e noapte si tot ce vreau e sa plec departe! Lasa-ma sa iti mangai mainile cu desene pe ele si hai sa sorbim pe intuneric din aceeasi cafea fierbinte. Lasa-ma sa-mi pierd noptile si somnul si mintile cu tine! Ia-ma cu tine oriunde ai pleca si lasa-ma sa te iubesc!

Nu-mi spune sa nu pun suflet, ca o sa pleci intr-o zi si nu o sa ma iei cu tine. Nu fii la fel, nu pleca la fel, nu te pierde in ceata strazilor pline de fum de toate felurile. Nu pleca in orase straine fara mine si oriunde am merge, ai grija de mine si o sa am si eu de tine. Asa cum stiu eu mai bine, asa cum pot eu.

Nu vrei un baietel, vrei un barbat, o bestie in pat. Ca la 20 ani asta-i cel mai important!

Old times, baby!

Leave a Reply

