50 shades of Grey


Azi am vazut filmul al carei carti ma facea sa las somnul deoparte si sa citesc 700 pagini fara suflare. Nu a fost o opera monumentala, ci o carte foarte erotica, care te face sa simti lucruri, sa ai emotii, te gandesti daca tu in situatia aia ai fi facut la fel, nu e o carte sa-ti schimbe viata. Doar o lectura usoara si antrenanta.

Filmul a respectat cartea in proportie de 90% si asta a fost un lucru bun, chiar ma gandeam cand o sa apara x faza din carte. E foarte erotic si m-a facut sa nu-mi mai simt picioarele vreo 2 ore din 2 ore pentru ca Grey e genul atat de posesiv si de dominator incat o lua pe Ana si nu ii zicea unde o duce sau ce o sa-i faca si ma gandeam ca o sa-i faca, cine-stie-ce sa o raneasca, sa o faca sa o doara. Eu, una, nu suport durerea deloc, m-as indopa de pastile sa nu o sa mai simt si nu as fi intrat ever in camera durerii, pardon placerii. Sincer nici nu l-as fi lasat sa inchida usa daca as fi intrat de teama sa nu o incuie si sa ma forteze la cine-stie-ce. Sunt precauta, nu-mi plce sa fie luata prin surprindere, sa nu stiu ce se va intampla, vreau sa detin controlul si daca simt pericolul sa am o portita de scapare. Poate prea precauta.

La inceput Ana mi s-a parut cam prostuta, prea inocenta sa zicem. Facea niste gesturi de fata de 14 ani inainte de primul sarut si asta m-a cam enervat. S-a revansat prin faptul ca e chiar desteapta si il provoca, ii dadea niste replici smechere. El e cam dubios, e mai rau decat in carte si mi-a fost teama pentru ea pe tot parcursul filmului. A cam cumparat-o si nu inteleg cum s-a putut indragosti el de ea daca era atat de “50 ways fucked up”, atat de dat peste cap, ranit, traumatizat, etc. Mi-a placut ca l-a jucat pe degete si micuta inocenta a ajuns sa detina puterea plus o gramada de cadouri de mii de dolari. L-a facut sa moara dupa ea in 6 cuvinte. Saracuta, a ajuns doamna unui imperiu si doamna lui, un super tip numai cand isi dadea camasa jos, nu mai zic de grija pentru ea, de gesturile dragute si romantice deci zicea ca nu e genul unei relatii cu inimioare si floricele.

Ce sa zic? A fost o experienta. M-au trecut mai multe emotii si a meritat! Finalul m-a enervat pentru ca a fost subit si sec, dar in rest, a fost chiar ok. Abia astept sa vad cum o sa implementeze cea de-a doua carte in film. O sa fie si mai interesant si mai, mai ca as reciti cartea mai ales ca vacanta asta ma plictiseste de moarte si ma deprima constant.

M-a atras povestea atractiei extremelor. Nu sunt eu inocenta de Ana, dar tot imposibilii ma atrag. Tot cei pe care nu-i pot avea si stiu ca nu e bine, dar nu ma pot abtine. Mi-e in sange!

La final stiu doar ca-s mandra sa scriu postul asta de pe primul meu laptop, cu telefonul meu nou langa mine, in locul meu preferat din lume. Stiu doar ca avand inima senina si lacrimile care mi se ascund in ochi de la o vreme, te-am uitat si mai mult nu mai pot. Nu mai am forta unui nou inceput. Pot sa treaca mii de Valentine’s day peste mine si Dragobete si mirosuri de mirifice zambile albastre. Nu mai pot sa o iau de la cap. Mi-e atat de frica incat aleg sa nu. Pur si simplu nu. Nu mai pot sa sper, sa cunosc, sa dezvalui, sa ascund, sa raspund, sa zambesc, sa merg, sa ies, sa rad, sa fiu ce eram. O fata simpla, zambitoare, iubitoare, buna, blanda, romantica. Romantismul e doar pentur cei care inca nu si-au dat seama ca iubirea nu exista. Oamenii nu-si iubesc decat parintii sau copiii. Nu suntem programati sa ne iubim nici dupa mii de nopti petrecute dormind la pieptul lui/ei. Nu suntem capabili sa daruim, sa visam, sa fim romantici. Romantismul si iubirea exista doar in carti!

De aia nu mai citesc carti de dragoste!

Enough!

Leave a Reply

