Dorinte pentru 2015


Anul 2015 a inceput cu pasi domoli spre a-si mari viteza cu fiecare zi. Zilele trec cu viteza fulgeratoare lasand in urma vise si sperante. In afara de lucruri pe care si le doreste toata lumea, iubire, noroc, succes, sanatate, echilibru, pace, bani, o bookaholica precum eu isi doreste carti noi in biblioteca. Nu imi cumpar prea des, dar si cand imi iau, pun mana pe tot ce mi-am dorit vreodata. La mine lucrurile se intampla mai incet, dar se intampla intr-un final. Important e ca orice vis aparut te face sa te trezesti din letargie si sa lupti pentru el sa ai un zambet imens la final, cand l-ai atins si te simti al naibii de fericit.

O parte din cartile pe care mi le doresc ar fi:

Alb ca Zapada

Alb ca Zăpada

O carte politista care te duce cu mintea in lumea nordica plina de crime, aventuri si suspans. Am nevoie de putin suspans si de o carte care sa ma faca sa nu o mai las din mana pana nu aflu ce se intampla la final.

Inferno

Inferno - Dan Brown

Inferno de Dan Brown pentru ca am inceput Codul lui Da vinci si m-a captivat, vreau sa-i citesc toate cartile.

Adulter

Adulter - Paulo Coelho

Adulter pentru ca am auzit de ea si mi-o doresc, pentru ca Paulo Coelho este un autor extraordinar de profund si vreau sa-i citesc cea mai recenta carte.

Sa radem cu nea Marin

Sa radem cu nea Marin

Am adorat filmele romanesti de comedie si in timpul liber o sa le revad. Nea Marin este acel tip de film la care razi prima data, poate si a doua oara, revazandu-l cu placere si a suta oara chiar daca nu mai ai starea, capacitatea de a rade la glumele pe stil vechi, dupa cum zic eu. Pentru ca imi plac glumele astea, as vrea sa citesc si cartea.

Tuturor baietilor pe care i-am iubit

Tuturor baietilor pe care i-am iubit

Tuturor baietilor pe care i-am iubit… Multumesc pentru fiecare lectie de viata, pentru fiecare clipa de fericire si pentru fiecare lacrima scursa pana pe barbie. Fiecare om e o suma de lectii de viata ce asteapta sa fie predate, explicate.

Articol participant la concurs pe Literatura pe tocuri.

Leave a Reply

