O noapte de vis


Pe 27 si-a facut verisoara mea majoratul. Am fost la mai multe majorate, majoritatea dintre ele facute in restaurante de fite, gen President, dar sambatat noapte m-am simtit cel mai bine si s-a facut acasa. Nu pentru ca eram de-a casei si stiam totul pe unde e si unde sa gasesti pe x, dar pentru ca atata atentie nu mi s-a acordat niciodata. Cand am intrat in camera in care erau invitatii, prietenul verisoarei o tinea pe ea de mana, ea ma tinea pe mine, s-au auzit nite exclamatii:” Ba, a venit Oana, ba!” de parca eu eram atractia serii, nu sarbatorita. Mi-am gasit locul pe o canapea si am vorbit cu baietii din jur. Desi mai mici decat mine, toti foarte de treaba, glumeti, exact genul de oameni care imi plac mie. Cand au venit prietenele ei, imbracate toate in rochii de seara, m-am simtit un pic cam prost: eu pantaloni negri, mulati si o camasa de matase verde turcoaz. Parul indreptat, machiata cu putin verde, nimic deosebit. Pe la 10 a venit si vodka pe masa si normal ca mi-a fost facut un cocktail. L-am sorbit incet si cand sa beau suc un baiat mi-a turnat iar vodka. Pentru ca venisem la ea de mai devreme sa-i fac parul, nu am avut timp sa mananc, incepuse sa ma doara capul. Aveam o stare aiurea. Nimeni nu dansa, mai toti eram pe Facebook. Tipic!

Pe la 11, cand au inceput sa se imbete “bajetii”, hai la dans, nenica. Mai puteai sa scapi de ei? Am dansat o hora asa pe nerasuflate, apoi m-am trantit pe canapea. Cu problemele mele cu inima nu mai puteam de respir. Prietenul verisoarei a observat, a venit, m-a luat de mana si m-a dus la aer. Mi-am revenit. Cand am intrat iar in camera de sus unde se dansa, nu mai stiu cine, m-a luat de mana si m-a bagat iar intr-o hora. Am dansat pana la epuizare. M-am trantit iar pe canapea si eram rosie la fata. M-am linistit si apoi m-am albit pentru ca vodka imi rodea stomacul si imi venea sa vars. Prietenul ei i-a zis ca mi-e rau, ca se vede dupa fata si m-au dus in camera ei silindu-ma amandoi sa beau apa cu zahar si sa mananc lamaie. Tortura curata! eu nu am mancat niciodata lamaie. A inceput sa se agite lumea ca mi-e mie rau. El a ramas in camera cu mine cand mancam scarboasa lamaie si am vorbit putin. Apoi am mers iar in camera principala si m-am prins in dans. Totul bine dupa atata lamaie pana am simtit iar ca o sa vars, m-am strecurat printre invitati, am coborat scarile in graba si in 5 minute maxim, cine umplea toaleta? Eu! Apoi m-am pieptanat frumos in oglinda, m-am spalat pe fata si m-am dus inapoi sus. Tot o nebunie, cand am intrat am dansat pana ma dureau picioarele. Cand m-am asezat, vine varmiu la mine. Era beat de i se inrosisera ochii verzi si intinde mana sa ma ia la dans. Eu ma gandeam: asta e atat de beat incat nu mai stie ca-s verisoara sa? In fine, ma ridic si dansez. M-a condus omul asta de m-a invartit prin toata camera. Transpirasem toata. Nu ne potriveam perfect la dans dar conducea al naibii de bine. Sa fi fost bautura? Eu eram clean, proaspat golita in toaleta. Cand s-a terminat melodia am zis ca acum e timpul sa stau jos si sa respir. M-am dus la locul meu favorit pe canapea, a aparut o fata, am vorbit cu ea, vine iar varmiu: il vad cu mana intinsa, il intreb daca se refera la mine ca mi se parea ciudat, el care nu vorbeste cu mine sa ma danseze pana curg sudorile pe mine? Ma danseaza de ma rupe, m-am rupt pe manele si am obosit de zbantuiala pe populara. Eu nici nu ascult manele, nu stiu ce dansam, cum dansam. Stiu doar ca toti se uitau la noi. Unii mai strigau la el ca m-a obosit, altii dadeau dedicatii,  nebunie. Restul serii am dansat cu doi papitoi care se tin de cativa ani de mine, a fost ok. Nu am fost atat de bagata in seama niciodata. Parca eram Cenusareasa la primul ei bal. Cand vine tortul, ne ridicam toti si cantam, verisoarmea ma tinea de brat. Primim sampanie toti, cand varmiu ma ia iar la dans. Nu stiam ce sa fac cu paharul. Dansam vreo 5 cupluri, la un moment dat eram numai noi si o verisoara a sarbatoritei filma. Cand se termina melodia, dadeam sa plec, el ma tinea de mana. Cred ca m-a invartit prin camera aia o ora in cap. Nu mai stiam de mine, ce fac acolo, ce nu fac. Nebunia si vartejul dansului. El se indeparta, eu dupa el. El dansa pe partea stanga, eu pe dreapta. Pana la urma dansam perfect, ca un cuplu. Asta m-a uimit.

Eu nu am fost populara in liceu. Nu am stiut sa dansez prea bine pentru ca eram timida. Cum s-a dus timiditatea si am dat-o in nesimtire sau nepasare, am inceput sa dansez bine. E totul legat de psihic. M-am invartit dintr-o camera in alta. Pe la 2-3 voiam doar sa ma intind pe un pat. Am gasit unul si din cateva geci pufoase mi-am facut perna. Cum credeam ca am scapat, mai venea unul sa imi zica, ceva frumos sau sa incerce sa-mi imbratiseze picioarele pentru ca le tineam indoite. Eram pur si simplu obosita. Voiam sa dorm. Totusi eram de-a casei si nu aveam de gand sa plec printre primii. Pe la 4 ne-am retras mai multi baieti si eu si verisoarmea intr-o camera. Erau vreo 3 inghesuiti pe pat, daca erau facuti bine… Eu, verisoarmea si un verisor de-al ei, stateam turceste pe jos, pe covor. Ne-am dat la povesti, am ras, am glumit. La 5 unii beau cafea, unii capuccino, eu si nu-mai-stiu care beam ceai. Ne retrasesem in alta camera si unul adormise in pat exact dupa ce bause cafeaua. Am vorbit de “detoate” si a fost super. Stateam pe un colt de pat, la picioarele celui adormit, cu picioarele ridicate pe marginea patului, cu genunchii in palme si mai ziceam si eu cate una mai sarata, sa-i fac sa rada. Pana sa plec doi insi se dadusera mai aproape de mine. La 6 am plecat se bateau doi sa ma conduca. Mi-am luat tocurile si blanita pe mine si am mers agale si incet spre casa. LA doar doua case mai incolo, dar era polei si aveam impresia ca o sa-mi rup gatul pe tocuri de 9 cm. Aveam 1.80 cu ele. Cu o farfurie de prajituri in mana, ma gandeam numai:” Doamne, daca o sa cad, sa nu-i sparg farfuria!” Am ajuns in cele din urma, m-am dezbracat de hainele alea, m-am imbracat in pijamale si vorbind monosilabic cu mami care venise sa vada cum a fost, m-am bagat in pat. Am dormit pana la 12:30 si la 13:45 ma culcam din nou. Am dormit pana la 18. Nu am mancat nimic in seara aia.Ziua aia, mai bine zis. Inca nu am pofta de mancare.

Ma agit aiurea si nu ma pot concentra sa incep odata sa invat pentru o verificare care imi da cosmaruri pe care o am pe 8 ianuarie. Pe 7 nu ma duc, e ziua mea si ies in oras. Macar o data in viata sa ma simt si eu bine de ziua mea, cu oameni cu care rad si sunt in largul meu.

Despre seara si noaptea aia pot spune doar ca m-am simtit ca la bal sa dansez atat. Mi-am dat seama ca noua generatie, incepand cu astia de 16 pana la 19 ani, sunt foarte de treaba, cuminti si simtiti, amuzanti si de atmosfera. Nu m-am simtit o clipa respinsa sau straina pentru ca eram mai mare. Pana la final am vorbit cu toata lumea. Nu conteaza daca mananci sau bei la o petrecere, conteaza cum te simti. Gazda si prietenul ei m-au cocolosit toata seara si a fost chiar reconfortant sa vad atata grija pentru mine. Mi-am dat seama ca degeaba iubesc eu fantomele trecutului, exista oameni de calitate in alta parte si ar trebui sa ii las in urma asa cum au facut ei cu mine. Daca tineau la mine, nu ma paraseau sau ramaneam prieteni indiferent de cum ne-am despartit. Exista falsitate si minciuna oriunde si oricat m-as acoperi, tot vor fi 50 insi care vor doar sa se culce uc mine ca imi adora fundul si sanii. E dezamagitor si m-a deprimat un pic faza. Am invatat sa fiu cerebrala si sa zic “nu”, sa ma opresc cand trebuie. Nu merita oricine sa ma indragostesc eu de el si sa sufar dupa. Pentru ca aia care ma vor cu adevarat dau un semn de viata si dupa ce drumurile ni se despart la 6 dimineata sau la orice alta ora. Am inteles ca decat cu animale pasionale mai bine singura, invatand la audit. Trebuie sa iau examenele anul asta, trebuie sa-mi iau diploma odata cu colegii mei. E esential! Eu in facultatea aia nu mai calc. Mi-a ajuns! Nu mi-a placut ce materii am avut, abia anul asta incepe sa-mi placa, cate ceva. Am invatat multe pe domeniul financiar, dar nu e drumul meu. Visele mele nu au nicio legatura cu postul de contabila. Am descoperit alte lucruri care imi fac placere, munca distractiva, incerc sa-mi recuperez ambitia si sa invat in sesiunea asta. O sa termin odata cu colegii mei si o sa fie bine. Peste 7 luni voi fi un om liber care trebuie sa-si gaseasca drumul in viata.

Nu mai pun botul la vrajeala, mi-am construit un scut fara sa-mi dau seama cand si nimic nu ma mai face sa-mi sclipeasca ochii. Cei din trecut m-au considerat o “papusica”, s-au jucat cum au vrut cu mine si cand s-au plictisit m-au lasat dandu-mi explicatii tampite. Am suferit pentru toti prostii si etapa aia s-a incheiat. Sa fie si ei cu persoane ca ei si sper sa-i insele si sa le franga inima, ca asta merita. Oricat de inteligenti si de buni ar fi pe o latura, fiecare are o latura groaznica si ma intristez cand stiu ca le-am vazut-o. Nu mai caut nimic. Pentru prima data in un an jumate, sunt libera. Sunt sigura ca nu mai vreau nimic. Visele mele de iubire, romantism, casatorie, familie sau macar concubinaj s-au spulberat. E imposibil sa gasesc pe cineva sa ma vrea cu adevarat, sa ma iubeasca, sa aiba grija de mine si sa ma respecte.

Fiecare zi e o experienta! Fiecare plecare de acasa e o calatorie si fiecare calatorie e o experienta!

Vreau sa invat cat mai mult din fiecare experienta!

Leave a Reply

