Prada de Gaudeamus


De 2 ani ma gandeam la asta. De un am am inceput sa strang bani. Banii aia cu valoare sentimentala sunt acum softuri de upgrade pentru creierul meu. Fiecare ban cheltuit e pentru un pas inainte, pentru evolutie si nemurire. Exagerez putin, dar orice fac e cu un ochi spre viitor. Ma uit eu cam chioras, dar ma uit bine, cu scop.

Prada de la Gaudeamus inseamna cateva carticele interesante. Trebuie sa recunosc ca am cercetat 100 carti in 2ore de alergat ca nebuna de la o editura la alta si abia daca m-au atras cateva.In 2010 cand am fost sau chiar in 2012 eram fascinata. Ma simteam ca Ali Baba in pestera cu comorile banditilor. Zilele trecute mai putine emotii ca niciodata. M-au trecut niste fiori cand am intrat si nu stiam de unde sa incep plimbarea si cercetarea. Prima oara cand in imparatia cartilor am bani destui si ma simt sigura pe mine. La un moment dat imi venea sa plec sa-mi iau o bluzita, ceva, vazand ca nu ma atrage mai nimic, dar reducerile si cartile cu titlu ce promitea m-au facut sa scot banii si sa iau cartile de parca ar fi disparut in 5 secunde.

Am pipait toate cartile de clasici de parc-as fi simtit povestile prinzand viata sub degetele mele si am ales cu cap.

T3

T3

T3

Multumesc editurii Litera pentru Amintiri din casa mortilor, chiar m-a nimerit cu Dostoievski, autorul meu de suflet. Vin acasa si i-l arat lu’ tati, zic: Ce e asta? Ce am eu aici?

Amintiri din casa mortilor!

Eee, autorul! Zi autorul!

Dostoievski. Da, e bun ca autor.

E bun? Asta e prieten cu mine!:)))

In afara de carti ieftine si calde, asteptand sa fie citite, mi-am mai luat 2 perechi de cercei. Erau albastri si frumosi foc, prea ma imbiau sa-i cumpar. Nu pot sa rezist tentatiei cand e vorba de bijuterii. Asta sunt! Pana si Cleopatra era urata fara machiaj si bijuterii. Bijuteriile fac totul!

Abia astept sa ma linistesc si sa ma cufund intr-o carte!

Leave a Reply

