Divergent


De ce oamenii dezamagesc mai mereu? Oare e vina noastra ca tindem sa-i credem mai buni decat sunt si asta fara motive intemeiate?

Cel mai bine ar fi sa nu mai avem incredere in oameni, dar putem trai fara ei? La scoala ne invata ca suntem fiinte sociale si avem nevoie de companie si apartenenta la un grup. Unii dintre noi se simt mai bine in singuratate, le place cum rasuna linistea…

Eram entuziasmata si-mi batea inima in gat sa-i zic. I-am zis si dintr-o fata senina a devenit a fucking storm. Si-a bagat efectiv ceva in visul meu facandu-ma sa-mi luceasca ochii in stelute moi pe care, din orgoliu, nu le-am lasat sa cada. Mi-a zis ca e o idee tampita si cand i-am zis ca nu ma sustine, a inceput sa o ia cu santaj emotional intorcand totul in favoarea sa si asta ma enerveaza cel mai rau. Nu suport santajul emotional si prostiile derivate. Nu am cerut nimic nimanui, daca vreau sa fac ceva, fac pe banii mei, am depus efort pentru fiecare leut si e doar treaba mea ce fac cu ei. Nu e corect sa ma comande altul, sa se … pe visele mele doar pentru ca ar crede ca propria idee e mai buna.

Eram entuziasmata, mai entuziasmata ca niciodata si acum imi vine sa plang pentru ca nu e alaturi de mine. Cand un om te iubeste iti respecta decizia si nu-ti spune ca interesele sau hobbyurile tale sunt niste tampenii. Stiu asta foarte bine pentru ca atunci cand i-am zis sa-mi respecte decizia, i-a fost greu, si-a adunat puterile si si-a sters lacrimile si a plecat. A lasat in urma 4 ani pentru ca eu i-am cerut asta, pentru ca asta i-am zis ca imi va face bine si nu aveam nevoie decat sa-mi zica:” Ok, ai grija de tine. Sa te intorci bine!” Atat. Nu bani,nu sfaturi, nu timp, nu energie. Nimic! Nu cred ca as fi cerut imposibilul.

Daca dadeam la litere era tot o tampenie, nu?

Fa a doua facultate! Ce ma intereseaza?

Glumesti, ce cinica esti! Fa-o pe a doua cu bani, de parca mi-ai si da, cand prima sansa, sansa mea gratis s-a irosit pe ceva ce nu ma reprezinta. Deci tot ce reprezint eu e o tampenie? Merci pentru sustinere!

Hai, nu plange ca proasta. Crezi ca nu vad cum iti sclipesc ochii de lacrimi?

Lasa-ma in pace!

#################################################################################################

Preferai sa dau banii sa ma duc in club o seara?

Da! Sincer, da!

Ai o problema la cap! Sincer! Hai,gata ca oricum mi-ai stricat ziua. Eram entuziasmata si acum…

Nu stii pentru ca nu ai fost atenta! Chiar tu ai zis mai devreme!

Ti-am zis cu totul altceva. Tot ce-ti zic folosesti impotriva mea. Ma jur ca nu-ti mai zic nimic niciodata! O sa vorbesc cu orice strain in afara de tine. Sa vedem atunci daca mai ai chef de interpretari diferite!

O seara buna si vesela se poate transforma in ceea ce ti-a stricat karma si te-a facut sa te simti oribil. Parasit si neinteles. Mai singur ca oricand. Am stat intr-o cusca 22 ani, dar, dupa cum zicea, si cand o sa ies, prapad fac!

Nu am trait decat cateva ore in cateva perioade si a fost minunat! Abia astept sa traiesc 24h/24h!

Mi-as fi dorit ca viciile mele sa fie vicii unanim acceptate si lucruri care chiar fac rau organismului, nu lucruri care te fac mai destept.

Oricat de rau m-as simti am cativa oameni de calitate care stiu exact ce sa-mi zica sa ma scoata din starea aia. Si cand ma simt aiurea, se intampla foarte des de 15 luni incoace, le caut compania. Pana si prin telefon imi repara karma, inchid apelul si zambesc din nou.

Leave a Reply

