Multumesc!


Ai o zi buna. Te trezesti bine. Ai dormit vreo 9 ore si esti super odihnita. Pleci de acasa zambind dupa ce ai ascultat muzica, te-ai machiat si te-ai imbracat frumos in pretiosul negru. In autobuz nu e nimeni cunoscut si parca te intristezi putin. Nu ai cu cine vorbi pana la fac. Mergi repede si in autobuz te ia starea de rau. Iar nu ai mancat cum trebuia? Ajungi la fac si scrii fara niciun chef, frumos doar pe pagina dreapta. Simti cum curge cerneala pe hartie si arcuiesti fiecare litera gandindu-te departe. Cand ramai in urma te uiti la colega din stanga care se uita ciudat la tine gen:” Ce e cu tine,unde ti-e mintea? Tu nu ramai niciodata in urma!”  si tu in gandul tau esti:”Dac-ai stii de cat departe umblu. A nins pe unde am ajuns acum si e in trecut.”

Te ia durerea de cap. Persista ca un parfum intepator sau ca aftershave-ul colegului ce te face sa te indepartezi de el desi conversatia e cat se poate de interesanta. Zici ca ar trebui sa pleci,dar cum mai ai treaba de la 3 incolo, te chinui sa rezisti. Nu se face seminarul doi, parca te doare capul mai rau, de ce cand si-asa ma simt rau? Din fericire, exact cand iti ploua mai bine parul abia intins iti suna telefonul si te intorci din drum. Stai cu colegii pe o masa intr-un corp mai vechi. Radeti si povestiti, va simtiti bine asa, in trio-ul fantastic si parca iti trec starile de rau.

Mergi la curs si dupa ce audiezi o discutie interesanta despre alegeri si viitorul tarii afli ca nu se face cursul. WTF de ce nu am stat eu acasa? Pentru 7 sutimi la primul curs! Mare branza! Ajungi si acasa intr-un final dupa calatoria cu 3 autobuze jegoase si vechi. Faci ceva repede de mancare, te asezi cu farfuria la calculator, dai drumul unui film si mananci. Cum durerea de cap te ia iar, iti zici ca azi nu faci nimic, te bagi in pat de la 6 seara. Fara chef pe frig si cu o sete nesimtita, te cocolosesti in plapuma. Incepe sa se adune lumea acasa si deodata parca in camera e mai cald cand ai cu cine vorbi despre nimicuri si abureli. Suna telefonul. Sora mai mica iti spune impresiile worshopului la care ai trimis-o. O asculti asa entuziasmata si uimita de experienta, de oameni si fara sa-ti dai seama incepi sa zambesti. O faci sa treaca pe la tine si vorbiti vreo 30 min. Uiti de oboseala si de starea de somnolenta si intri pe facebook.

Descoperi cu uimire ca persoane noi te urmaresc si te citesc, te incurajeaza sa mai scrii. E minunat! Nu stie nimeni la ce oameni ma refer cand scriu aici si totusi sufletul meu pus pe tava place. Poate chiar o sa scriu cartea aia!!!

Doi ochi albastri cu vorbe frumoase te fac sa zambesti si dintr-odata zambesti cu gura pana la urechi. Fiecare om care te lauda sau te incurajeaza iti face bine, te face sa ai energie din nou. Sa simti ca mai exista speranta chiar si pentru cei care au refuzat chemarea. Simti ca poti face atat de multe daca iti folosesti creierul sa-ti exploatezi sufletul.

Un zambet e cel mai bun truc de machiaj pe care si-l poate aplica o fata,femeie si o sa incerc sa am langa mine doar oameni care ma sustin in ceea ce fac, ceea ce sunt si care ma fac sa ma simt bine. Vreau langa mine oameni langa care pot creste, imi pot imbogati sufletul si o sa-i am. O sa muncesc la asta si o sa-i am curand!

Multumesc celor care ma asculta cand vorbesc de 10 ori despre acelasi lucru trist care mi s-a intamplat, care ma suporta cu crizele mele, care imi opresc sagetile din priviri, care zic :”Hai sa facem aia azi si acum!”, oamenii aia cu care te simti zeu!

Multumesc celor care se stiu, care se regasesc aici pentru un strop de fericire, de speranta, de prietenie intr-o viata destul de gri si intunecata!

Multumesc celor care ma ajuta in fiecare zi sa-mi regasesc si redescopar ambitia si concentrarea pentru a-mi face visele realitate!

Multumesc tuturor celor care in 5 min imi fac ziua mai buna sau dintr-o zi extrem de proasta mi-o fac extrem de buna!

Multumesc celor care mi-au intins o mana cand eram pe marginea prapastiei!

*** Multumesc din suflet fetelor zambitoare si ultra-mega-super dragute de la 65 A! Se stiu ele!

Leave a Reply

