Black Friday 2014


Cred ca toata lumea care este cat de cat la in pas cu tehnologia si la curent cu ce misca in mediul online stie ca in ultima vineri din noiembrie e Black Friday. Cam toate magazinele care se respecta au reduceri foarte mari sperand ca intr-o singura zi sa vanda mai mult decat in orice alta zi din an.  Anul asta, pe 28 noiembrie toata lumea o sa fie conectata la Internet si o sa vaneze reducerile la produsele pe care doresc sa le cumpere cat mai ieftin.

Dupa cum am  preluat si alte sarbatori, Black Friday nu e o inventie romaneasca, ci vine din America.

Ne dorim produse americane pentru ca sunt de calitate si acum le “imprumutam” definitiv si sarbatorile.

Nu conteaza ce preluam atat timp cat acest proces ne ajuta sa evoluam.

Ca e vorba de carti pentru bookaholici, de electronice si electrocasnice pentru cei care vor sa tina pasul cu progresul tehnologic,de cosmetice si alte produse de ingrijire pentru femeile secolului al XXI-lea, fiecare roman din tara asta are planuri pentru Black Friday.

Daca la inceput oferta era restransa, barbatii vanand laptopurile si televizoarele, iar femeile frigiderele si masinile de spalat, acum lista de produse s-a diversificat ajungand sa se vanda la pret redus pana si produse de ingrijire si accesorii.

Sincer, eu astept sa vad reducerile la smartphone-uri si laptopuri. Vreau de ceva timp sa-mi schimb telefonul si sa-mi iau un laptop si modelul pe care il voiam  depasea bugetul. Noroc ca mi-a zis un prieten ca o sa il iau de Black Friday cu pana la 33% reducere si de atunci simt ca o sa mi se implineasca si dorinta asta. Uneori visele se implinesc doar daca ai destui bani sa le cumperi si cand am realizat asta mi-am zis ca trebuie sa fac bani si cand ii o sa ii am o sa-i adminstrez cat mai bine. Important e sa si caut reduceri si sa-mi iau ce-mi doresc in timp util. Nu ma ajuta cu nimic sa-mi iau ce-mi doresc peste 5 ani cand modelul acela va fi depasit.

In fine, important e ca mai avem putin si vine Black Friday. Destul de putin sa ne bucuram, destul de mult pana atunci sa mai strangem bani si ca sa taiem de pe lista de dorinte cat mai multe produse.

Printre magazinele online care vor aplica discounturi produselor lor se numara : Emag, Flanco, Evomag, Altex, Domo si altele.

Reduceri vor avea si hainele din magazinele online. O veste buna in special pentru femei. Nu cred ca exista o fata sau femeie care sa nu vrea sa fie in pas cu moda si sa-si cumpere hainele dorite la pret redus. Si ultimilor lei din buzunar, o femeie le poate gasi o intrebuintare :  “Parca nu as lasa rochita asta din mana. Tot nu aveam una verde !”‘ Sa nu mai zicem de produsele de ingrijire saude parfumuri si bijuterii.  Desi zice ca nu are cine stie ce acasa, o femeie are o adevarata zona de infrumusetare acasa presarata cu cele mai diverse produse. Daca o femeie zice ca nu are bijuterii, nu inseamna neaparat ca nu are niciuna. Inseamna ca nu are bijuteriile potrivite pentru tendintele actuale sau pentru ce poarta in momentul ala.

Indiferent ce planuri ai de Black Friday stai conectat si prinde oferta pana nu se epuizeaza stocul!

O sa fie o nebunie de Black Friday 2014 in Romania si unele magazine prelungesc ofertele pe mai multe zile pentru a atrage cat mai multi cumparatori. E cat mai bine pentru noi pentru ca oricum petrecem ore in sir navigand si cautand cele mai bune preturi online uneori doar orientativ inainte sa iesim pe usa si sa cautam intr-o locatie fixa produsul cautat. Cel mai des cumparam online de la magazinele in care avem incredere: care ne-au castigat increderea si care si-au facut din noi clienti fideli.

Orice ati cauta online de Black Friday,spor la cautat si la cheltuit banii cu cap!

Leave a Reply

