Smoke dreams


Incercand sa inteleg rusa romana din versuri,mintea-mi zboara departe si un zambet ascuns imi creste intre buze.

Amuzament,liniste,optimism albastru,parca o ambitie ar creste,parca s-ar intampla ceva si nu e in exterior,e in interior.Parca fac praf pesimismul si invat sa rad de situatii tampite in care nu am picat prea bine,nici n-am parut prea desteapta,dar e bine ca stiu ce greseli am facut cand emotiile m-au luat in brate,cum fac de obicei.

Mi-am luat inima-n mana si de mana cu cineva cu care impart acelasi sange si din ce in ce mai multe idei,am plecat la drum.Radeam si se uitau toti brunetii dupa noi,blonzii dupa mine,am ajuns.Lume de parca se dadea ceva gratis.

Zambeam,dar numai eu stiam ca mi-era groaza sa-mi vina randul sa intru cu foile in mana in camera alba.

Cand sa intru ma inmoi toata,desi paream tare de tot.Ma inrosesc si ma intreaba daca ma simt bine.Ii zic tot,ca nu am de ce sa mint si nici nu depun efort inutil.Ma intinde pe pat si isi face treaba.Privesc luminile de pe tavan si ma gandesc la cu totul altceva pana se termina.Ma ia ameteala cand sa ies,imi aduce fata apa,imi da o bomboana,ma simteam ca un copil.Mi se inmuiase capul si simteam ca-mi ies aburi prin par.Ma clatinam un pic,hai ca mai stau un pic jos si reusesc sa ies.Ea citeste pe fata mea ca mi-e rau si ma ia de brat.Ce bine e sa nu fii singur si sa aiba cineva grija de tine,sa observe cand ti-e rau…

Plecam,mancam ceva si radem iar de ce ne-am amintit de se uita lumea la noi pe strada.Luam autobuzul dupa ce facem cateva poze si radem de ele,fugim si urcam in el.Abia gasim loc langa o bara.La prima statie prindem loc jos.Ne asezam,cand ne apucam sa vorbim noi mai insufletite despre sincer-nu-mia-stiu-ce,ne zice o baba sa ne dam una la o parte sa stea ea jos.Ne ridicam amandoua,ea cade la o curba peste alta baba care se va arunc ape scaun ca o apucata.Incerc sa-mi tin echilibrul pana la final ca soferul se credea sofer de formula 1 pe strazile scurte ale Ploiestiului si alunecam de colo-colo.Ma lua raul si mi se cam invartea capul si imi mirosea aiurea a benzina sau motorina desi nu mirosea a nimic.E mirosul care ma face sa imi vina sa vars si ma trec toate transpiratiile.Ma uit la ea,ii zic ca mi-e rau,ea cica ii e rau si ei.Abia ajungem la destinatie,ne venea sa ne dam jos…Ne plimbam o gramada fara sa gasim ce cauta ea,hai sa mergem in centru inapoi.Hai!

Trece si ziua asta cu toata caldura insuportabila.Mergem la mine.Mancam si hai sa radem pana la vreo 4.Inca o zi,dar nu e pierduta.E castigata ca nu am stat singura sa ma deprim.Promisiuni,data viitoare mergem “Acolo”.Mergem!!!Stai sa facem rost de bani si merem…

E prea ok,prea linistitor sa ai pe cineva langa tine exact cand ai nevoie.

Ai un creier in care ideil se ciocnesc si se bat,se infrunta si se imprietenesc si nu poti opri neuronii sa munceasca.Continui in vis ce faci ziua si gasesti rezolvari tot acolo.

Totul va fi ok.Candva.De un an tot zic asta si poate intr-o zi o sa o cred,desi,parca,as crede-o si acum.Nu stiu inca,e fum in minte si nu vad clar.O fi doar o entuziasmare de moment cand rezolvi din probleme si iti permiti sa visezi din nou,sa faci planuri si estimari.

2 thoughts on “Smoke dreams”

Leave a Reply

